זורעים ברינה: קמפיין גלויות אינטראקטיבי וייחודי לוודקה אבסולוט, עם שקיות זרעים

חברת "הגלויה של שלי", החלה היום בהפצה של גלויות ייחודיות במסגרת קמפיין לוודקה אבסולוט. הקמפיין יכלול שקיות נייר מעוצבות אשר הופקו במיוחד על ידי הגלויה של שלי ומכילות זרעי חמניות לזריעה באדנית או בגינה. בחזית של כל שקית מופיעה מודעת ABSOLUT SPRING מתוך קמפיין האביב בביצוע משרד הפרסום TBWA ארה"ב וצידה האחורי כולל הוראות זריעה, השקיה וטיפול בפרחי החמניות. הקמפיין יחל היום בנקודות ההפצה של הגלויה של שלי ברחבי הארץ וימשך עד גמר מלאי השקיות.





שלי רוקח, מנכ"ל הגלויה של שלי אמרה היום: "קמפיין שקיות הזרעים מהווה מחוז חדשנות אינטראקטיבי ייחודיי במכלול עולם הקשר שלנו עם קהל הצרכנים. כהרגלנו, גם הפעם מתחנו את גבולות היצירתיות . זוהי גישה היוצרת שיח אמיתי עם קהל היעד תוך שיתופו בעולם התוכן של וודקה אבסולוט, הנגזרת מגישתנו הדוגלת ביצירת מעורבות אמיתית של הציבור בקמפיין. אני מאמינה שהשקיות תתקבלנה באהדה רבה ועד מהרה נראה בישראל אלפי חמניות פורחות באדניות."




אולי יעניין אותך

14966picaaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)