חברת ביו- פט, יצאה בקמפיין ייחודי למותג לה-קט, בהשקעה של כ-250,000 ₪.
הקמפיין, שעלה באינטרנט ובפרסום ברשתות השיווק המובחרות, מציג את מבצע הקיץ של החברה. ענבר בן- צבי, מנהלת שיווק ביו- פט, המשווקת את המותגים לה-קט, בונזוונוטרו צ'ויס: "הקמפיין החדש של לה-קט תומך במבצע הקיץ הגדול של המותג ומציע לצרכנים הזדמנות לזכות במזון לשנה שלמה ו/או לזכות בחופשה מפנקת בבית מלון. המבצע הותאם לרוח ערכי המותג לה-קט, על מנת לפנק הן את החתול והן את בעליו".