חברת דאטהסייף משיקה טכנולוגיה חדשנית שלדבריה עשוייה לחולל מהפך בעולם הפרסום: מסכי תלת מימד

חברת דאטהסייף משיקה טכנולוגיה חדשנית שלדבריה עשוייה לחולל מהפך בעולם הפרסום: מסכי תלת מימד המאפשרים הצגת סרטונים ללא צורך במשקפי עזר. המסך החדשני מקנה ראיית רוחב ועומק ויוצר תחושת הולוגרמה "היוצאת" מן המסך המאפשרת לצופה לראות תמונה בתלת ממד.



חברת דאטהסייף תציג את המסכים החדשניים בכנס התקשורת והמדיה של גלובס מחר, במלון דויד אינטרקונטיננטל, תל אביב.



מסכי התלת מימד הנקראים X3D מבוססים על טכנולוגיה ייחודית ובלעדית שפותחה על ידי המובילה הטכנולוגית הגרמנית "OPTICALITY" ומהווה פתרון עתידני למסך הדו ממדי הסטנדרטי. המסך מקנה ראיית רוחב ועומק ויוצר תחושת הולוגרמה ה"יוצאת" מן המסך לעבר הצופה ומאפשר לצופה לראות תמונה קסומה בתלת מימד ללא משקפי עזר ומאפשרת צפייה למספר משתתפים יחד בו זמנית.







לדברי עומר נירהוד, מנכ"ל קבוצת דאטהסייף, בחו"ל, כבר נמצא המוצר בתהליכי החדרה מאסיביים והתגובות אליו מצוינות. חברות תעופה כבר החלו לפרסם את שירותיהן במשרדי המכירה ובמספר טרמינלים ברחבי העולם על גבי מסכי ה- X3D; חברות סלולר משדרות לציבור הממתנים באולמות השירות סרטוני פרסומות של מוצריהן; אולמות תצוגת רכבים בארה"ב ובאירופה משתמשים בטכנולוגיה זו וכן רוב רשתות הפארם הגדולות בצרפת הציבו את מסכי X3D ומשדרות דרכן סרטוני פרסומת ללקוחות. להערכתו צפוי השוק הישראלי להגיב בהתלהבות רבה למסכים. החברה נמצאת במו"מ עם מספר מוקדים ציבוריים גדולים כדי למקם מסכים בשטחיהם ולהערכתנו, עד סוף השנה יהיו כ- 500 מסכים בעסקים ממגזרים שונים.

אולי יעניין אותך

MYCAL זוכה פרס החדשנות

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים