חברת האוטוטק הישראלית שמגייסת עובדים לצוות פיתוח בינה מלכותית יוצרת

החברה הישראלית משלבת יכולות Generative AI מתקדמות בבדיקת בטיחות ממוחשבת של רכבים אוטונומיים ומערכות ADAS

חברת פורטליקס (Foretellix), ספקית מובילה של פתרונות לאימות ובדיקות ממוחשבות של מערכות נהיגה אוטונומיות ומערכות סיוע לנהג (ADAS), מגייסת עובדים להרחבת פעילות הפיתוח של בינה מלאכותית גנרטיבית (Generative  AI).

פלטפורמת Foretify של פורטליקס כוללת שפת תכנות ייחודית שפיתחה החברה לתיאור מיליוני תרחישי הנהיגה האפשריים ברכבים אוטונומיים, אשר הפכה לסטנדרט בינלאומי בתעשייה. הפלטפורמה של החברה משמשת מהנדסים של יצרניות הרכב ואת ספקיהן המרכזיים, לאורך תהליך הפיתוח של רכב אוטונומי ומערכות סיוע לנהג.

אוהד שוורצברג, סמנכ"ל מוצרי AI בפורטליקס אמר: "שילוב כלי Generative AI בפלטפורמה שלנו מסייע ללקוחותינו להפיק תועלות רבות יותר מהמערכת ולקצר לוחות זמנים ביציאה לשוק: לדוגמה, בינה מלאכותית גנרטיבית מאפשרת לכתוב תרחישי נהיגה אוטונומית בשפה חופשית, ולכסות גם תרחישי קיצון באופן מהיר ויעיל. בנוסף,  כלי בינה מלאכותית גנרטיבית מבוססי LLM (מודל שפה גדול) יכולים להסיק מסקנות מסימולציות תרחישים, ולספק למשתמש תובנות והצעות לאיתגור יכולות הרכב האוטונומי ומציאת פתרונות לבעיות שנחשפות בתהליך הפיתוח."

החברה מגייסת עובדים ישראלים המתמחים ב- ML AI, LLM, MLOps ועוד. החברה מעסיקה כיום 150 עובדים, מחציתם בישראל והשאר בארצות הברית, באירופה והמזרח הרחוק.

"בטיחות הייתה ונשארה החסם הגדול ביותר להטמעה נרחבת של מערכות נהיגה אוטונומיות. "שילוב יכולות Generative AI במוצרינו מסייעת להפחתת עלויות הפיתוח וקיצור משך ההטמעה של טכנולוגיות אלו. אנו מחפשים מועמדים מתאימים שרוצים להטביע את חותמם בתחום הזה, ובכך לתרום לבטיחות ולעזור להציל חיים", מוסיף אוהד שוורצברג.

פורטליקס חווה בשנה האחרונה ביקוש הולך וגובר למוצריה, בשל צורך גדל בבדיקות וירטואליות ממוחשבות של רכבים אוטונומיים. החברה גייסה לאחרונה 43 מיליון דולר בסבב גיוס C, בהובלת קרן 83North, ובהשתתפות משקיעים בולטים כמו טויוטה, אנבידיה, קבוצת וולוו, Moretech  ועוד. פורטליקס, שהוקמה ב-2018 על ידי יואב הולנדר, זיו בנימיני וגיל אמיד, גייסה עד כה 93 מיליון דולר.

Foretify™ – פלטפורמת האימות ובדיקות הבטיחות של פורטליקס, משמשת לקוחות בתחום הרכב, המשאיות, והמכרות, ביניהם: קבוצת וולוו, Torc Robotics – חברה בת של Daimler Truck, ורבים אחרים, כדי להאיץ את הפיתוח וההטמעה של מערכות הנהיגה האוטומטיות שלהם. השותפויות של פורטליקס עם חברות סימולציה מרכזיות, בהן IPG, NVIDIA, dSPACE, VIRES, AI Motive, ו-Cognata, מספקות ללקוחותיה פתרונות משלימים אינטגרטיביים.

אולי יעניין אותך

 של עולם בריאות הנפש - פלטפורמת זיגמונד - צילום יחצ (3)
Press Image
resized_pexels-photo-207580
 בוגנר מנכלית דלתא ישראל מותגים צילום שי פרנקו (6) (1)
 שניר משיקה פרויקט סיוע הכוונה ותמיכה לבעלי עסקים קטנים ובינוניים אשר עסקיהם נפגעו בעקבות הלחימה המתמשכת בעוטף
- צפריר להב (שני מימין סמנכל מכירות איימבטר עם צוות הקונסוליה הישראלית והנציגים הברזילאים

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר