חברת הדיה מעלה קמפיין לחברת קליניק בהשקעה של 180 אלף ₪

חברת הפרסום הדיה מעלה עבור חברת אלקליל, יבואנית המותג קליניק, קמפיין חדש שיעלה ברשתות הפארם ברחבי הארץ. במהלך הקמפיין תיחשף פרסומת חדשה לרגל השקת ליפסטיק חדשני של חברת קליניק – "היי אימפקט". מדובר בליפסטיק חדש המכיל מסנני קרינה, בעל צבע עשיר ומרקם נוח.



הקמפיין, שיימשך עד לסוף חודש אוקטובר, הוא קמפיין משולב "פנים וחוץ" – חבילת פרסום על גבי הויטרינות בסניפי רשת סופר-פארם בכניסה לסניפים והן כרזות והדרים (דקורציה) בתוך מחלקות הקוסמטיקה, להשלמת הנראות של המוצרים.



שירלי בן מרדכי, משנה למנכ"ל חברת הדיה: "הסטטיסטיקות על קבלת החלטות של הקונים בתוך החנות הזניקו את השיווק הצרכני לשיעורי צמיחה ממוצעים של 21% בשנה , כך על פי מחקר שנערך עבור GROCERY MARKETING ASSOCIATion , שיעורים גבוהים יותר מכל מדיום פרסומי אחר. עובדה זו מסבירה מדוע המשווקים מאמינים ומעבירים את התקשורת השיווקית לתוך החנויות ולמקסם את הקשר והדיאלוג עם הקונה בנקודת ההחלטה ע"ג אמצעי מדיה של הדיה ,אמצעים מוכחים כאפקטיביים ומדידים לכל אורך תקופת הפרסום" . תמהיל קמפיין משולב 'פנים וחוץ' כפי שחברת קליניק בחרה , הינה בחירה חכמה ונכונה להשגת תוצאות עסקיות מיידיות והגברת חשיפה בקרב הצרכנים ו/או הקונים.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)