חברת הממתקים "כרמית" יוצאת בקמפיין פרסום בעיתונות ל"ופל טבע"

חברת "כרמית", המתמחה בתחום הממתקים, יוצאת לראשונה בקמפיין פרסום ל"ופל טבע", תחת הסיסמא: "הופלים של אמא טבע", בהשקעה של 100,000 ש"ח. הקמפיין, שהופק על ידי משרד הפרסום "Sigawi & Sigawi", יעלה החל מחודש מרץ ולמשך שלושה חודשים במגזיני הלייף סטייל והבריאות.



הקמפיין יכלול מודעת צבע וידגיש את הצד הטבעי והחדשני של הופל, המורכב מ- 100% קמח מלא ומרכיבים איכותיים. בנוסף, מכיל "ופל טבע" סיבים תזונתיים והוא נטול שומן טראנס, צבעי מאכל וחומרים משמרים.



חברת "כרמית" השיקה בחודש אוקטובר את "ופל טבע" בטעמי שוקולד וחלבה, שכבש תוך פרק זמן קצר 15% מנתח השוק של הופלים הבריאותיים שמהווה 11 מיליון ₪ (דצמבר 2007).



מנתוני סטורנקסט לדצמבר 2007, עולה כי שוק הופלים הבריאותיים גדל במהלך שנת 2007, הן מבחינה כספית (14%) והן מבחינה כמותית( 11%).

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)