חברת הנקל סוד מעלה קמפיין טלוויזיוני

המותג פרסיל, המשווק בישראל על ידי חברת הנקל סוד יוצא בימים אלו בקמפיין טלוויזיוני חדש למוצרפרסיל קאפס קפסולות ג'ל סופר מרוכזות לכביסה . הקמפיין מדגיש את הנוחות והחדשנות שבמוצר . ההשקעה בקמפיין נאמדת ביותר ממיליון שקלים.



שוק מוצרי הכביסה נמצא במגמת עלייה מתמדת משנת 2008 כאשר כיום אבקות כביסה מהוות 71.5% וג'ל כביסה מהווה כ- 24% מסגמנט הכביסה ונמצא בגידול מתמיד. בשנת 2011 גלגל תחום הכביסה בישראל 410 מיליון שח והראה צמיחה של 0.4%.



המותג פרסיל, שהשיק בישראל את סגמנט הג'ל לכביסה, הוא המותג המוביל והנמכר בישראל בקטגוריית הג'ל. מתוך התובנה של שוק שצומח בעקביות תוך המחויבות של פרסיל להוביל את השוק בחדשנות הוחלט לייבא לישראל את הדור הבא של מוצרי הכביסה – קפסולות הג'ל שיצטרפו לשוק וימציאו את הכביסה מחדש.



פרסיל קפסולות הג'ל הוא מוצר המבוסס על טכנולוגיית ייחודית של קפסולה המתמוססות במים בתוך המכונה, המכילות ג'ל כביסה מרוכז ביותר המתפרק בעוצמה הישר לתוך הכביסה המלוכלכת. עובדה זו מבטיחה ניקיון בוהק של הבגדים תוך נוחות מלאה בשימוש במוצר. את הקפסולה החדשה מניחים בתוך תוף המכונה ולאחר הפעלתה היא מתמוססת באופן מלא במגע עם המים ולכן לא משאירות סימנים על הבגדים או בתוך מכונת הכביסה,כפי שקורה לעיתים עם אבקת כביסה. פרסיל קפסולות הג'ל הן פרי פיתוח ארוך וקפדני במעבדות האיכות של חברת הנקל.



אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)