חברת הפניקס יוצאת במהלך מיתוג פנים ארגוני חדש

חברת הפניקס יוצאת בימים אלה במהלך מיתוג פנים ארגוני חדש וראשון מסוגו בארץ, בו ייקחו חלק עובדי החברה, סוכניה ובני משפחותיהם. מטרת הקמפיין היא מיתוג מחודש של הפניקס תוך יצירת גאוות יחידה והזדהות של עובדי החברה וסוכניה. מהלך זה הינו חדשני וטרם בוצע עד היום בישראל והוא מעניק הזדמנות לעובדים ולסוכנים לשמש ככוכבי הקמפיין הפרסומי של החברה.


בשונה מקמפיינים דומים שנעשו בעבר, הייחודיות בקמפיין זה היא לא רק בשילוב הכוכבים מבית אלא בשפה תקשורתית חדשה של שותפות ויצירת בנק אימאג'ים שישמש את החברה בכל החומרים הפרסומיים גם בשנים הבאות. למעשה לא מדובר במהלך פרסומי ספציפי אלא לתהליך אבולוציה של המותג במטרה להפוך לעדכני יותר כשהרעיון הוא "האנשים של הפניקס שעושים את ההבדל".



במסגרת הקמפיין ימותג בניין הפניקס בגבעתיים וכל שלוחות החברה ברחבי הארץ על ידי שלטי ענק בכל המרחבים של החברה וסביבת העבודה שלה. בנוסף, ימותג מחדש כל החומר הפרסומי הכולל בין היתר, מודעות בעיתונים, עלונים, אינטרנט וכו'.



הפניקס צפויה להשקיע בקמפיין מספר מיליוני של ש"ח בהפקה ובמדיה. המהלך נעשה בשיתוף פרומרקט ומשרד הפרסום ענבר מרחב שקד.



לדברי גלית בן שמחון, סמנכ"ל השיווק בהפניקס, "קמפיין הכוכבים הוא קמפיין לא שגרתי. למעשה זו הפעם הראשונה בה גם עובדי החברה גם הסוכנים וגם בני משפחותיהם נמצאים בחזית. תהליך העבודה על קמפיין מסוג זה הוא מאתגר כפליים כשאנו מקיימים בימים אלה אודישנים אשר דומים במתכונתם לתכנית ריאליטי. חשוב לנו לשים בחזית את האנשים שהם הלב הפועם של החברה כחלק מהשקיפות, האמת והפתיחות אותה אנו מובילים".

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
 משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר