חברת "פבוניה בוטניקה" ישראל, המתמחה בייצור ושיווק תכשירי קוסמטיקה טבעיים ואקסקלוסיביים, ממשיכה להרחיב את מערך שיתופי הפעולה בתחום הקוסמטיקה הטבעית.
לאחר שנכנסה אשתקד לרשת חדרי הכושר "הולמס פלייס" עם מגוון טיפולי הפנים והגוף, וכן חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי נוסף עם רשת מלונות פתאל בים המלח (בארבעת בתי מלון לאונרדו: לאונרדו, לאונרדו קלאב, לאונרדו פלאזה ומלון מרידיאן), כעת מרחיבה החברה את פעילותה ונכנסת לחנויות הטבע ברחבי הארץ.
עד כה, שווקו המוצרים בקרב קהל הקוסמטיקאיות המורשות בפריסה ארצית. עם כניסתה לבתי הטבע, ישווקו, בשלב הראשוני, מגוון תכשירי הפנים והגוף המובחרים של החברה ב- 20 נקודות מכירה חדשות, כאשר צפי החברה להתרחב במהלך השנה גם לרשתות הטבע.
בתי הטבע החדשים מצטרפים אל מאות בתי מלון אקסקלוסיביים ב- 100 מדינות בעולם המעניקים ממגוון טיפולי הפנים והגוף, עם תכשירי הקוסמטיקה המתקדמים מבית "פבוניה בוטניקה".
לדברי אלכס מאור, מנכ"ל "פבוניה בוטניקה" ישראל: "בחרנו במהלך זה עקב הגברת הביקוש למוצרי "פבוניה בוטניקה" והצורך בנגישות למוצרי החברה על ידי קהל לקוחותינו. עם כניסתנו לבתי הטבע, תתאפשר לנו פריסה טובה ורחבה יותר. אני בטוח כי מהלך זה יגדיל את החשיפה והביקוש למותג וכחלק מכך יחזק את העבודה המשותפת עם כל הנוגעים בדבר. אנו נמשיך להיות מחויבים לעבודה ולמערכת היחסים העמוקה והפורייה, הן עם קהל הקוסמטיקאיות והן עם לקוחות הקצה. אנו נמשיך לפעול בשיא הכוח להעניק לכל לקוחותינו שירות מצוין ממעלה ראשונה, תוך הקשבה לרצון הלקוחות ומתן יחס אישי ומסור".