חברת התחבורה השיתופית Dott מגיעה לרמת גן

חברת Dott, המספקת פתרונות תחבורה אישיים שיתופיים בערי אירופה כמו מילאנו, לונדון, פריז, רומא, בריסל ועוד, החלה לפעול בשבוע האחרון גם בעיר רמת גן, לאחר פעילות מוצלחת בערים תל אביב וגבעתיים. בכך, החברה מאפשרת רכיבה רציפה ללא החלפות מחוף הים ועד לשכונות המזרחיות של רמת גן, בואכה מחלף אלוף שדה.

 

חברת Dott פרסה במהלך השבוע האחרון מאות כלים ברחבי רמת גן, וכעת גם תושבי העיר ומבקריה יכולים ליהנות מקורקינטים שיתופיים חדשניים, נקיים, מאובזרים ובטיחותיים, כאשר לכל אחד מהם מוצמדת קסדה ומטען לסמארטפון (למכשירים תואמי טעינה אלחוטית).

 

מהלך זה מגיע לאחר פעילות מוצלחת בתל אביב והתרחבות לגבעתיים, שבה השירות החל לפעול בסוף חודש יוני. Dott מאפשרת היום רצף רכיבה מתל אביב עד למחלף אלוף שדה ומסוף האוטובוסים שבו. כך למשל, ניתן להגיע לאזור הספארי ולפארק הלאומי בעזרת הכלים של Dott, ללא צורך לעמוד בפקקים ולחפש שעות חנייה באזור. רוכבים יכולים לעלות על קורקינטים באזור תל אביב וגבעתיים, ולהגיע לכל נקודה ברמת גן – יתרון עצום לאור הפקקים ההולכים ומתגברים בעקבות חפירות הרכבת הקלה וסלילת נתיבי תחבורה ציבורית.

 

לאור ההתרחבות לרמת גן, צי הכלים של החברה עובה ומאות כלים חדשים נוספו. כמו כן, כלים אלו יחליפו כלים בעלי בלאי גבוה, תוך דאגה ושמירה על בטיחות מיטבית בזמן הרכיבה. הכלים השיתופיים של Dott ישחררו את רמת גן מפקקים, וישמרו על סביבה עירונית ירוקה ללא זיהום של כלי רכב רבים.

 

בן גלי, מנהל הפעילות של החברה בישראל: "אנחנו שמחים על האפשרות לפרוס את הכלים שלנו ברמת גן. חיבור העיר רמת גן היה לנו יעד חשוב כחלק מהאסטרטגיה העסקית אך גם לא פחות חשוב, כחלק מהחזון של החברה להיות פתרון לשחרר את הערים מהצורך מכלי רכב. המעבר מרמת גן לתל אביב והפוך אפשרי ופתוח לכולם".

 

לרגל ההתרחבות וביסוס השירות גם ברמת גן, במהלך חודש ספטמבר Dott תציע מגוון הטבות ומבצעים לרוכבים חדשים וקיימים, הכוללים הנחות על נסיעות והפתעות נוספות.

 

אולי יעניין אותך

 נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
 קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)
 מנכל ומבעלי גרג קיטשן צלם אלעד גוטמן (42) -

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר