חברת התיירות "בשביל הזהב" מקבוצת "דיזנהויז" מעלה קמפיין פרסום "טיולי איכות לגיל השלישי"

חברת התיירות "בשביל הזהב" מקבוצת "דיזנהויז" מעלה קמפיין פרסום "טיולי איכות לגיל השלישי" תחת הסיסמא: "לטייל בחו"ל בראש שקט"



הקמפיין, באמצעות פוזישן מדיה – Position Media, בתקציב של 250,000 ₪, עולה בחודש יוני 2009 בערוצי הטלוויזיה ומדגיש את הנוחות והביטחון למטיילי הגיל השלישי בחו"ל, דרך החברה , בין היתר מדגיש כי למטיילים מתלווה רופא.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)