חברת התכשיטים DANON פותחת לראשונה רשת קמעונאית

לאור הצלחת פתיחת הסניף הראשון של מותג התכשיטיםDANON  לפני כ – 3 חודשים בקניון עזריאלי בתל-אביב, החליטה הנהלת החברה לפתוח רשת קמעונאית תחת השם: DANON.

 

החברה מתכננת פתיחת  35 סניפים בפריסה ארצית, שיפתחו עד 2025 בהשקעה כוללת של 22 מיליון. הסניפים יתפרסו על פני שטח של 80-100 מ"ר ובהם יימכרו קולקציות של תכשיטי אופנה לנשים ולגברים.

 

הסניף השני של רשת DANON  יפתח בימים אלה בקניון G כפר סבא בהשקעה הנאמדת בכ – 700 אלף ₪, הוא משתרע על שטח של כ- 80 מ"ר וממוקם מול חנות זארה.

 

לדברי  גל דנון מבעלי חברת  דנון : "רשת החנויות של דנון  תיפתח ע"י בעלי החברה ולא באמצעות זכיינים, כאשר אנו נמצאים כבר במו"מ מתקדם עם 3 קניונים מובילים:  בפ"ת, בחיפה ובדרום הארץ. בכוונתנו  להגיע עד סוף שנת 2025 ל- 35 סניפים סה"כ ברחבי הארץ".

 

עוד מסרה גל דנון: "לאחר שנים שהפעלנו את המותג DANON כאתר תכשיטי אופנה, החלטנו לפתוח  כפיילוט חנות פיזית ראשונה, בקניון עזריאלי בתל-אביב, אשר  הצליחה להביא פדיונות הרבה מעל המצופה, על כן החלטנו לפתוח רשת קמעונאית". לדבריה: "הרעיון הוא לפתוח חנויות אך ורק בקניונים מובילים,  בחנויות קטנות ומעוצבות, בלוקיישנים מרכזיים (גם בעזריאלי וגם G פתחנו בצמוד לזארה), שיציעו  מגוון רחב של קולקציות ותכשיטי אופנה לנשים וגברים, במחירים  נגישים  לכל כיס".  

אולי יעניין אותך

 נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
 קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)
 מנכל ומבעלי גרג קיטשן צלם אלעד גוטמן (42) -

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר