טופ גאם תעשיות בע"מ מעלה בימים אלה קמפיין להשקת המותג החדש תנת'ה
(תן את ה-) סוכריות גומי. הקמפיין המושק על ידי משרד הפרסום מקאן ארקיסון ובית האנימציה סטנגה יכלול תשדיר פרסומת בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט.
סרט הפרסומת תחת הסלוגן "תנת'ה- סוכריות מעיפות לחלל" יכלול את מסען המצחיק והצבעוני של דמויות התנת'ה בחלל, אשר דרכו יוצגו המגוון הרחב והצבעוני של סוכריות הגומי תנת'ה תוך פנייה לקהל היעד הרחב של המותג
יפעת יפה-פיש מנהלת השיווק של טופ גאם תעשיות בע"מ: "חברת טופ גאם זיהתה צורך אינטגרטיבי של הפצת סוכריות גומי בחנויות בפריסה ארצית (בשוק המבורקד) ובסוכריות גומי ארוזות הרמטית במשקלים מדודים בהתאם למוצרים אחרים בקטגוריית הסוכריות. עד היום סוכריות הגומי היו זמינות בשווקים פתוחים בלבד ובחניות שמכרו במשקל ובתפזורת.
לאחרונה יצאה החברה במהלך שיווקי במסגרתו משיקה את המותג תנת'ה בכל רשתות השיווק בפריסה ארצית רחבה. המהלך המתוכנן מציע לצרכן הסופי נוחות ומגוון רחב וססגוני של טעמים לבחירה.
המוצר נמכר באריזות צבעוניות ששומרות על היגיינה וטריות, במחיר אטרקטיבי במיוחד ובמגוון רחב של אחד עשר הטעמים המובילים מתוך הטעמים הקיימים בקטגוריה".