הקמפיין מופק ע"י חב' "פוזישיין מדיה", בהיקף של מיליון וחצי ₪ ומדגיש את החיסכון באנרגיה באמצעות טכנולוגיה חדשה המפחיתה באופן ניכר את צריכת החשמל במאות שקלים בשנה.
חברת 'טל סחר' המתמחה בייצור ושיווק דודי שמש, יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום המופק ע"י חב' "פוזישיין מדיה", בהיקף של מיליון וחצי ₪ , תחת הסיסמא: 'טל סחר – דוד השמש שחוסך לכם בכל מקלחת'.
הקמפיין מדגיש את החיסכון באנרגיה באמצעות טכנולוגיה חדשה , ציפוי פויליטון, המשפר את שמירת חום המים בדוד בכ- 25% , ומפחית באופן ניכר את צריכת החשמל במאות שקלים בשנה.
הקמפיין כולל: חסויות תחזית מזג האוויר בערוץ 2 , ערוץ .בערוץ 9, רדיו אזורי ושילוט על גבי אוטובוסים.
לאחרונה סיימה החברה את הפיתוח הטכנולוגי: בהשקעה של למעלה מחצי מיליון ₪.