יוניליוור ישראל משיקה קמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, למיונז הלמנס – מותג המיונז הבינלאומי בהשקעה כוללת של 3 מיליון ₪.
הקמפיין, תחת הסיסמא " It’s time for Real!" ידגיש את פשטותו של המיונז, טעמו, ומרכיביו הבסיסיים – שמן ביצים וחומץ מהם עשוי, את היותו עשיר באופן טבעי באומגה 3 ויעודד את הצרכנים להתמקד באוכל אמיתי וטוב לבריאות.
הקמפיין, בשפה האנגלית, מציג סיטואציה בין בחור ובחורה המשוחחים ביניהם ומחליטים לומר לא לאוכל מלאכותי, לא לאוכל מעובד יתר על המידה, וכן – לאוכל טעים, לאוכל עשיר באופן טבעי באומגה 3 העשוי עם שמן, ביצים וחומץ, כן למיונז אמיתי של הלמנס.
הלמנס הינו אחד ממותגי המיונז של חברת יוניליוור המובילה את קטגוריית המיונז בעולם. בארה"ב נמכר המותג כבר למעלה מ- 100 שנה. המיונז ידוע בטעמו הביתי העשיר, אינו מעובד יתר על המידה, עשוי מביצים שמן וחומץ ומהווה מקור טוב לשומנים חיוניים כדוגמת אומגה 3.
דבי מזוז מנהלת תחום מיונז ורטבים ביוניליוור ישראל: " המודעות והדרישה הצרכנית למוצרים טובים לבריאות, פשוטים, לא מעובדים יתר על המידה ללא ויתור על הטעם הולכת וגוברת בשנים האחרונות. מיונז הינו מוצר פשוט העשוי עם הרכיבים הפשוטים והבסיסים ביותר – שמן צמחי, ביצים וחומץ המעורבבים יחד, ללא חומר משמר, מהווה מקור טוב לאיזון התפריט היומי והינו מוצר בסיסי בכל מטבח. למוצר שימושים רבים – בסלטים, כריכים, רטבים לסלט, מטבל ובישול. כחלק מאסטרטגיית הויטליטי של יוניליוור הדוגלת, בין השאר, במתן פתרונות בעלי ערך תזונתי טוב יותר לצרכן, אנו שמחים למנף את המיונז כמוצר טוב בשבילך באמצעות המותג הבינלאומי הלמנס, ומקווים כי יתפוס את מקומו במטבח הישראלי בדומה למקומו בעולם".
קמפיין הלמנס, תחת הסיסמא I’ts time for Real! יעלה בערוצים 2, 10 ו- 9 וימשך כשלושה שבועות בחודש מרץ ושבועיים נוספים בחודש מאי. בנוסף כוללת ההשקה שילוט חוצות רחב היקף, עיתונות ופעילות אינטרנט ייחודית.