חברת 'כפיר' יצרנית 'הצהובה הטובה' נכנסת לשוק האמריקאי

חברת 'כפיר', יצרנית 'הצהובה הטובה', ממשיכה להגדיל את היקפי הייצוא של מוצריה ובחודש האחרון החלה לפעול בשוק המזון בארה"ב. בשלב הראשון הוחל בשיווק המוצרים בשוק היהודי, כשהתוכנית לשלב השני היא התרחבות לשוק הכללי ברחבי ארה"ב לאחר חג הפסח. היקף הייצוא עד כה נאמד ב-15 טון.



בשלב זה משקיע המפיץ האמריקאי, עימו חתמה החברה על הסכם הפצה, את עיקר מאמציו בכל החנויות הכשרות בארה"ב וממש בימים אלה כבר יוצא המשלוח השלישי, בעקבות עניין רב מצד בעלי חנויות הבריאות הפונות לקהל היהודי.



בשלב הבא, המתוכנן לצאת לפועל מיד עם צאת החג, יחל השיווק ברשתות השיווק הכלליות כגון ענקית הקמעונאות Wal Mart על 4,000 סניפיה ברחבי ארה"ב, והרשת הוותיקה ShopRite המונה כ-240 סניפים.



בכך מצטרף השוק האמריקאי אל שוק המזון הספרדי בו פועלת כפיר זה מכבר. הייצוא לארה"ב, למעשה, אינו בגדר פריצת דרך ראשונה עבור החברה המשפחתית משום שעוד בדור המייסדים, שהקימו את חברת 'טנא-נוגה', היא היתה הראשונה והיחידה בישראל שבמשך כ-10 שנים ייצאה מוצרי גבינה לארה"ב, בעיקר לשוק הכללי.



יאיר ווייל, מבעלי החברה: "לשוק היהודי בארה"ב היה קשה להיכנס כי דרישות הכשרות שם מחמירות במיוחד, אבל עכשיו הסתדרנו ואנחנו מקווים שההצלחה העיקרית תהיה בשוק הכללי. אנחנו פועלים כל הזמן לשיפור באיכות המוצרים ובערכים הבריאותיים. בשנה האחרונה פעלנו חזק – במוּדעות, בפיתוח ובשיווק – במגזר החרדי שנחשב קשה והרבה יותר מסובך בדרישותיו, ואנחנו ממשיכים לשפר עכשיו את המוצרים שלנו כדי לעלות עוד כיתה".

אולי יעניין אותך

IMG-20240414-WA0023
 לייבל מנהל מרחב צפון אלדר משכנתאות קרדיט אוהד עשור
 SQLink מגייסת עובדים חדשים ומשיקה קמפיין חבר מביא חבר (1)
 קפה קפה טרמינל 3 נמל התעופה בן גוריון
Roy Fridman headshot_C2A
 המיקסי שנת 22

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר