חברת כצט עולה בקמפיין ל"טונייט" בעקבות סקר נדודי שינה

חברת הפארמה כצט עולה בימים אלה בקמפיין פרסום לכדור השינה "טונייט", בטלוויזיה ובאינטרנט. הקמפיין מציג בסיטואציות שונות את ההשפעות של נדודי השינה על מהלך היום ואת טונייט כפיתרון לכך.



הסיטואציות השונות לקמפיין נגזרו מתוך סקר שערכה חברת כצט באמצעות גיאוקרטוגרפיה, בו עלה כי 1 מתוך כל 5 ישראלים סובל מהפרעות שינה זמניות (נדודי שינה), בעיקר בגלל לחץ בעבודה, לחץ כלכלי או בעיות אהבה וזוגיות. הדגש בקמפיין על ההשפעות של חוסר שינה על התפקוד שלנו במהלך היום וכמובן בלילה.



הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שניידרמן יעלה במשך כחודשיים והיקפו נאמד בכ- 1.5 מיליון ₪. הסולגן שילווה את הקמפיין: סובלים מנדודי שינה? בפעם הבאה טונייט ולישון.



קרדיטים:


סופרווייזר – אמיר כלף


אינטראקטיב – אייקון אינטראקטיב


מנהלת מוצר בכצט – שרון גרוס


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)