חברת הפארמה כצט עולה בימים אלה בקמפיין פרסום לכדור השינה "טונייט", בטלוויזיה ובאינטרנט. הקמפיין מציג בסיטואציות שונות את ההשפעות של נדודי השינה על מהלך היום ואת טונייט כפיתרון לכך.
הסיטואציות השונות לקמפיין נגזרו מתוך סקר שערכה חברת כצט באמצעות גיאוקרטוגרפיה, בו עלה כי 1 מתוך כל 5 ישראלים סובל מהפרעות שינה זמניות (נדודי שינה), בעיקר בגלל לחץ בעבודה, לחץ כלכלי או בעיות אהבה וזוגיות. הדגש בקמפיין על ההשפעות של חוסר שינה על התפקוד שלנו במהלך היום וכמובן בלילה.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שניידרמן יעלה במשך כחודשיים והיקפו נאמד בכ- 1.5 מיליון ₪. הסולגן שילווה את הקמפיין: סובלים מנדודי שינה? בפעם הבאה טונייט ולישון.
קרדיטים:
סופרווייזר – אמיר כלף
אינטראקטיב – אייקון אינטראקטיב
מנהלת מוצר בכצט – שרון גרוס