חברת כרונוטיים תשקיע מיליון וחצי ₪ בקמפיין פרסום

כרונוטיים, רשת גלריות שעונים ותכשיטי יוקרה, תעלה במהלך השבוע הקרוב בקמפיין פרסום רחב לרגל השקת קולקציית שעוני היוקרה החדשים מבית IWC Schaffhausen. החברה תשקיע 1.5 מיליון ₪ בקמפיין הפרסום אשר יחשוף את קו הדגמים החדש אשר הושק בתערוכת השעונים החשובה בעולם בבאזל באפריל 2007.



מחברת כרונוטיים נמסר כי הם רואים הישג חשוב בהגעת הקולקציה החדשה פחות מחודשים לאחר השקתה העולמית ובכך הופכת ישראל לאחד השווקים הראשונים בעולם להצגתה.


לרגל השקת הקולקציה החדשה יגיע לארץ מנהל המותג העולמי של IWC, Gianfranco D'Attis לביקור נדיר שבמהלכו יחשוף הסדרה החדשה וכן יערוך פגישות אישיות עם אנשי העסקים.



"אנו גאים על כך שהקהל הישראלי יכול להיחשף ולרכוש ממגוון דגמי הקולקציה החדשה של IWC במקביל לשווקים החשובים בעולם כגון, מילאנו, ז'נבה וניו יורק", מוסר חגי שטמברגר בעלים ומנכ"ל כרונוטיים.


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל