חברת לקוסט, יצרנית ומשווקת המותג הבינלאומי LACOSTE, בחרה בפלטפורמת ניהול התוכן של חברת YCD MULTIMEDIA הישראלית לניהול ושליטה בקירות וידאו דיגיטליים בחנויות הרשת המובילות בארה"ב, ובכלל זה, בחנות הדגל של החברה בשדרה החמישית בניו יורק.
במסגרת הפרויקט היוקרתי, שילבה YCD MULTIMEDIA בחנויות לקוסט מגוון קירות וידאו מעוצבים ותצוגות תקרה, המציגים תוכן שיווקי ופרסומי של לקוסט עם סמל התנין המפורסם, לצורך קידום המוצרים בנקודות המכירה, חיזוק המותג ויצירת חוויית קנייה ותקשורת דינמית, אפקטיבית ועכשווית עם הלקוחות. קירות הווידאו משתלבים בעיצוב המודרני של חנויות הדגל של החברה בשדרה החמישית, בברודווי ובמיאמי, ובעזרת הטכנולוגיה של YCD MULTIMEDIA, יכולה לקוסט לשלוט ולעדכן את התכנים השיווקיים והפרסומיים בכל עת, עפ"י רצונה.
יעל אלשטיין, סמנכ"ל השיווק הגלובלי של החברה, סיפרה כי "התוכן החווייתי המוצג בחנויות הרשת, מספר את סיפור ההצלחה של לקוסט, ומציג אבני דרך בהתפתחותו של המותג הבינלאומי, אשר נוסד בשנת 1933 ע"י הטניסאי הצרפתי רנה לקוסט". לדבריה, "התוכן המוצג על גבי קירות הווידאו הוא צבעוני מאוד, בהתאם לקשת הצבעים של לקוסט, ומספר את סיפור המותג, החל מימיה הראשונים של החברה, דרך בניית הקונספט הראשוני ותצוגת הקולקציה הראשונה, ועד לזו העכשווית".
פיטר וייגאנד, מנהל פרויקטים בכיר מטעם לקוסט, הוסיף כי "בחנו כמה אפשרויות, והחלטנו לבחור, בסופו של דבר, בפתרונות שהציעה YCD MULTIMEDIA, היות ולא רצינו להתפשר על איכות התצוגה והשמע, כמו גם על האפשרות המצוינת של YCD MULTIMEDIA לעדכון תכנים באופן עצמאי, כך שישרת את הצרכים העסקיים שלנו". וייגאנד הוסיף, כי "הפתרון של YCD MULTIMEDIA, נותן לנו את היכולת לתקשר עם לקוחותינו בצורה עכשווית המחזקת את המותג שלנו".
מנכ"ל YCD MULTIMEDIA, נועם לבבי, אמר כי "אנו שמחים להיבחר ע"י אחד המותגים המובילים בעולם בתחום האופנה. לקוחותיה של לקוסט יכולים ליהנות כעת מחוויית קנייה ומאווירה יוצאת דופן, המעבירה את התחושה, כאילו הם נוכחים בתצוגת אופנה".