חברת מדיליין זכתה בזיכיון לשיווק מוצרי השיער של JOHN FRIEDA


חברת "מדיליין", ייבואנית ומשווקת תרופות, מוצרי דרמו-קוסמטיקה ומוצרי צריכה, קיבלה את הזיכיון לשיווק המותג ג'ון פרידה JOHN FRIEDA בישראל. המותג ג'ון פרידה משווק ביותר מ- 33 מדינות ברחבי העולם והיקף מכירותיו ברחבי העולם מוערך בכ-300 מיליון דולר בשנה.



"פריז איז" מתוך סדרת JOHN FRIEDA הינו המוצר הנמכר ביותר בארה"ב ובאנגליה ומוביל במשך שנים בקטגוריית הסרומים לשיער. בשלב ראשון, תשווק מדיליין 8 מוצרים פולריים מתוך הסידרה שמכילה עשרות מוצרים.



חברת "מדיליין" משקיעה בהשקת קו המוצרים החדש מעל 1 מליון ש"ח. ההשקה כוללת קמפיין פרסומי רחב היקף ופעילויות קד"מ. סדרת המוצרים אשר צפויה לעלות למדפים בקרוב תשווק בהתחלה במאה שלושים וחמישה סניפי סופר פארם ומספר קטן של מספרות מובחרות.




לדברי גורמים בחברה, "ההחלטה לייבא לישראל את מותג השיער ג'ון פרידה מבוססת על הצלחתו המטאורית בחו"ל ובעיקר בארה"ב. אנו צופים להצלחת הסדרה גם בישראל, במיוחד על רקע התאמת המוצרים לסוגי השיער הישראלי ודרישותיהם. הסדרה תתחרה במותגים מובילים כמו: שוקי זיקרי ומישל מרסייה."



היקף השנתי של קטגוריית מוצרי השיער בישראל מוערך בכ- 350 מליון ₪.



אולי יעניין אותך

באדיבות דקטלון (1)
שמלת כלה
גנרטורים ביתיים
איטום גג
משקפי ראייה למחשב
h2

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר