חברת מי עדן וסופר-פארם ישיקו בקבוק מים עם הכיתוב 'המלחמה שאחרי המלחמה'

לקראת יום האישה הבינלאומי חברת מי עדן וסופר-פארם חברו לאיגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית ישיקו בקבוק מים עם הכיתוב 'המלחמה שאחרי המלחמה' שהכנסותיו תרומה לאיגוד מרכזי הסיוע

הבקבוקים יימכרו כתרומה בסניפי סופר-פארם ובסופר-פארם אונליין במחיר של 5 שקלים, 

כל ההכנסות יועברו לאיגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית 

 

באיגוד לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית מדווחים כי החל מהשביעי באוקטובר ובשלושת החודשים אחריהם התקבלו במרכזי הסיוע 12,664 פניות אודות פגיעות מיניות שאירעו ביום הטבח. באוקטובר לבדו מדובר בעלייה של 62% בפניות לעומת השנה הקודמת.

 

לרגל יום האישה הבינלאומי, החל בחודש מרץ, יזמו חברת מי עדן וסופר-פארם מהדורה מיוחדת של בקבוקים עם הכיתוב "המלחמה שאחרי המלחמה". היוזמה הנה במטרה להעלות את המודעות לאותם נפגעים ונפגעות שחוו פגיעות מיניות בשביעי באוקטובר וכן למי שנפגעו מינית לפני המלחמה וחוו חשיפה חוזרת לטראומה עם התגברות העדויות מיום הטבח – 'הפגיעות השקטות'.

החל מיום ה' 29.2.24 ועד גמר המלאי תימכר בסניפי סופר-פארם ובסופר-פארם אונליין מהדורה מיוחדת של בקבוקים אישיים של מי עדן, במחיר של 5 שקלים לבקבוק, כאשר כל ההכנסות יועברו במלואן למרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי פגיעה מינית.

יוני ארליך, מנכ"ל קבוצת מי עדן: "ב-7 באוקטובר כולנו קמנו למציאות אחרת, קשה מנשוא. מתחילת המלחמה רבים מעובדי החברה נקראו למילואים, חברים ומשפחות של רבים נפגעו. ביום האישה השנה, חברת מי עדן גאה לסייע במאבק האלימות המינית נגד נשים וגברים ולשתף פעולה יחד עם סופר-פארם, ועם איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית. אני מודה לשותפים שלנו על ההזדמנות לקדם מטרה חשובה זו במיוחד בימים אלה בהם המלחמה עוד נמשכת, ומלחמתם של הנפגעות והנפגעים גם היא, רחוקה מלהסתיים."


אורית סוליציאנו, מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע: "מאז ה-7 באוקטובר, הגיעו למרכזי הסיוע מאות פניות של נפגעות ונפגעים שהמלחמה גרמה להן.ם לטריגר ולהצפה של פגיעות עבר. התחושות של חוסר הביטחון והסכנה הקיומית משפיעות על החברה כולה, ובמיוחד על מי שנפגעו. אנחנו רוצות להודות מקרב לב לרשת סופר-פארם ולחברת מי עדן על שיתוף הפעולה וההתגייסות לסייע, לכל מי שנפגעו, במבצע למכירת בקבוק מיוחד של מי עדן".

 

אודות קבוצת מי עדן 

מי עדן הנה חלוצת תחום המים המינרליים בישראל והיא פועלת משנת 1983. מקור מים של מי עדן הנו מאגר תת קרקעי השוכן כ-300 מטר מתחת לפני הקרקע. המים מופקים מהמאגר באמצעות קידוח הממוקם באזור דרום רמת הגולן, בקרבת מפעל מי עדן. מי הגשמים המחלחלים בקרקע דרך רובד סלעי הבזלת המאפיין את רמת הגולן, סופחים את ההרכב המינרלי הייחודי למי עדן. העושר שהטבע מציע, מעניק למים המינרליים הטבעיים הרכב מינרלי יציב, צלילות וטעם נפלא.

מאז 1998 הרחיבה מי עדן את פעילות הכדים שלה גם לאירופה וכיום תחת המותג Eden Springs פועלת החברה ב-18 מדינות ברחבי היבשת. בשנת 2016 נרכשה מי עדן ע"י תאגיד המים הבינלאומי Primo Water, אחת מחברות המים הגדולות בעולם עם מיליוני לקוחות בצפון אמריקה ואירופה.

 

אודות איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית


איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית הוא ארגון הגג של תשעת מרכזי הסיוע הפועלים בארץ מקרית שמונה בצפון ועד באר שבע בדרום. תשעת מרכזי הסיוע מפעילים, בין היתר, קווי סיוע הפועלים 24/7 שעות ביממה, בהם מתקבלות מדי שנה כ-50,000 פניות. בנוסף, כל מרכז פועל ברמה המקומית בליווי וסיוע בכל השלבים של הליכים משפטיים, בנושאי חינוך, הסברה, מניעת הטרדה מינית במקומות עבודה וחיזוק הקשר עם הקהילה. לצד אלו פועל האיגוד, כארגון הגג, מזה למעלה מ-30 שנה ברמה הארצית לקידום זכויות של נפגעות ונפגעים באמצעות קידום חקיקה, שינוי מדיניות, הליכים משפטים, מאבקים ציבוריים והעלאת מודעות בתקשורת ובכלל.

אולי יעניין אותך

 פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
 טיב-מנכל 10SECURE צילום - יחצ
GhostDetective#game-horizontal-2560x1440_na_01_en (1)
press-page-1
image001

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349