חברת יפנאוטו, יבואנית סובארו לישראל, תעלה מסוף שבוע זה קמפיין פרסומי חדש למכונית הרכב שטח החדשה סובארו פורסטר בהיקף של כ-4 מיליון ₪.
הקמפיין, המופק על ידי משרד הפרסום JWT Israel, יימשך כשבועיים בשלטי חוצות ואינטרנט וכן יערכו פעילויות קידום מכירות.
הפורסטר החדש תשווק בישראל עם מנועי בוקסר 2.0 ליטר ו-2.5 ליטר טורבו הכוללות מערכת AWD – הנעה כפולה קבועה 4X4 . המנוע 2.0 ליטר בעל הספק של 150 כ"ס ב- 6000 סל"ד ומומנט של 20 קג"מ ב- 3200 סל"ד. לפורסטר החדש שופרה צריכת הדלק ב-10% בממוצע.
אלי דוד, מנכ"ל יפנאוטו אמר כי, סובארו ממשיכה להציג את סדרת הדגמים החדשים המדגישים את השילוב של טכנולוגיה מתקדמת עם יכולות שטח ועיצוב פנימי וחיצוני חדשני. בפורסטר החדש התמקדו המהנדסים היפנים על נושא החוויה בכל ההיבטים – חווית נהיגה, חווית שטח וחווית העיצוב.
בתכנון ופיתוח דגם הפורסטר החדש על ידי מהנדסי סובארו יפן עמדה תפישה טכנולוגית חדשנית ומתקדמת לשיפור מרחב תא הנוסעים הפורסטר החדש בעל עם מרווח פנימי גדול יותר הכולל בסיס גלגלים של 261.5 ס"מ (במקום 252.2 ס"מ) , גובה כללי משופר ועומד על 170 ס"מ (במקום 158 ס"מ).
הפורסטר החדשה תגיע ב-4 רמות אבזור וב-9 צבעים.