חברת סנו, החברה הישראלית המובילה למוצרי טיפוח ואחזקה לבית, עולה בקמפיין רחב היקף, לסדרת סנו Soft החדשה – נייר טואלט ברכות מפנקת במיוחד. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום דרורי שלומי, בהשקעה כוללת של ארבעה מיליון ₪.
הקמפיין משיק סדרת גלילי נייר חדשה וייחודית, המעניקה רכות מקסימאלית, תחת הסלוגן: "סנו Soft – רך כל כך". הקמפיין, שיעלה בסוף מאי, כולל פרסומות בטלויזיה בערוצים המובילים, מודעות בעיתונים ופעילות נרחבת בנקודות המכירה ובאינטרנט.
לדברי אלירן אלבז, מנהל מותג סנו Soft : "הקמפיין החדש של סדרת סנו Soft מייצג את ערכי המותג המוכרים והאהובים: בינלאומיות, איכות, רכות, עדינות וחדשנות. סדרת סנו Soft החדשה הינה סדרת פרימיום עם נייר טואלט חזק יותר, בעל ספיגה מרבית, רך ונעים יותר".
סדרת סנו Softכוללת נייר טואלט דו שכבתי למגע רך וקטיפתי, נייר טואלט תלת שכבתי עם שלוש שכבות של רכות מפנקת, סדרת מוצרי חוויה הכוללת נייר טואלט בגווני פסטל שונים ביניהם ורוד וקרם, נייר טואלט ריחני בניחוח פצ'ולי לבנדר ונייר טואלט בגליל כפול באריזת חסכון.