חברת פאוזה עולה בקמפיין לחיזוק המותג LAVAZZA בקרב המגזר העסקי


חברת פאוזה שרותי קפה, משווקת לוואצה בישראל, עולה בימים אלה בקמפיין לחיזוק המותג LAVAZZA בקרב המגזר העסקי. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום I&M יעלה בעיתונות היומית ובאתרי האינטרנט המובילים למשך כשלושה שבועות, בהשקעה של כחצי מיליון ₪ .



קמפיין זה יוביל את המסר- "לוואצה מגיעה אליכם למשרד עם חווית הקפה המושלמת". במסגרת הקמפיין, יוצעו מגוון מכונות אספרסו משרדיות מבית לוואצה, בשיטת הקפסולה הייחודית, המעניקה לצרכן את חווית הקפה המושלמת גם במקום העבודה.



אודי צ'ציק, מנכ"ל פאוזה מציין כי: " איכותה של פינת הקפה הינה כיום פקטור משמעותי בעולם משאבי האנוש ורווחת העובד. פאוזה משקיעה רבות ביצירת חווית הקפה המושלמת ותופרת לכל לקוח את פתרון הקפה המושלם בשבילו, תוך התחשבות בגודל החברה, מס' העובדים וכו'.



אנו מציעים ללקוחותינו מגוון רחב של פתרונות קפה איכותיים לבר המשרדי, החל ממכונות הקפה הייחודיות של לוואצה, אותן אנו משווקים באופן בלעדי, ועד למוצרים מפנקים כגון תה וסוכר".


הקמפיין הנוכחי יתקשר גם מבצע, אשר במסגרתו כל המצטרף לאחד ממסלולי הקפה, יקבל סט כוסות פורצלן מהודר וערכת טעימות במתנה.



שוק פתרונות הקפה לעסקים, הכולל את כל הדרוש לחוויית קפה מושלמת: מכונות קפה ומוצריהם, משקאות חמים נוספים, כוסות וכדומה, מוערך בכ- 500 מיליון ₪.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)