חברת "קרסו מוטורס" יוצאת במהלך שיווקי , במסגרתו יוצעו לבעלי רכבים בעלי שנתון ישן טיפולים במחירים קבועים ומוזלים לרכב בעלות מופחתת בכ – 25%-30% ממחירם המקורי. מטרת המהלך הינה מתן האפשרות לבעלי רכב ישן ליהנות מעלות טיפול נמוכה יותר, בסטנדרטים ובמקצועיות של יצרן הרכב וכך לשמור לאורך זמן על ערכו ואמינותו של רכבם. לשם כך פעלה קרסו מוטורס מול היצרנים כדי להוזיל משמעותית את מחירי החלפים, צמצמה את מרווחי הרווח שלה עצמה וגייסה את מרכזי השירות לצמצם את עלויות העבודה.
בשלב ראשון יושק המהלך לבעלי ניסאן אלמרה בלבד ובהמשך צפוי להכיל דגמי רכב נוספים של רנו וניסאן.
לדברי תומר ירושלמי, מנהל שיווק תחום השירות בקרסו: " לקוחות רבים המחזיקים רכב ישן מחפשים אלטרנטיבת טיפול ותחזוקה מוזלת . מבדיקות שבצענו עולה כי כ- 45% מאוכלוסיית בעלי הרכבים מעל גיל 6 לא מטפלים כיום במרכזי השירות של היבואן אנו סבורים כי הדבר נובע מתוך הנחה שגויה כי עלויות הטיפול צפויות להיות גבוהות ביחס לאלטרנטיבות בשוק, בפועל אנחנו מעט יקרים יותר, אבל הפערים במחיר לא משמעותיים אם בוחנים את איכות התיקון, המקצועיות ואיכות חלקי החילוף המקוריים המותקנים ברכב אצלנו. בסופו של דבר, הטיפול במרכזי שירות של היבואן משתלם בהרבה, אנו נתקלים מדי יום בלא מעט בעלי רכב שבצעו תיקונים זולים בחוץ ונכוו מנזקים של עשרות אלפי שקלים מאוחר יותר עקב טיפול לקוי, חלקים לא איכותיים וכו…..
עוד מסר ירושלמי: " אנו מאמינים כי המהלך יעודד לקוחות ותיקים לשוב ולטפל ברכבם במרכזי השירות שלנו הפזורים ברחבי הארץ וליהנות מהוזלה משמעותית של עלות הטיפול תוך שמירה על יתרון של מקצועיות , ידע, חלקי חילוף מקוריים ורמת שירות גבוהה
המהלך ילווה בקמפיין נרחב באמצעות משרד פרסום הפרסום ענבר מרחב שקד ומשרד האינטראקטיב אין-בוקס מדיה ואינטראקטיב . שיכלול: קמפיין אינטרנטי, מודעות בעיתונות יומית וארצית ובמגזינים . הקמפיין יעלה במהלך חודש אוגוסט .