חברת ריגלי יוצאת בקמפיין חדש לאורביט וויט, על קיר קולנוע גת בת"א, מכוונים, שילוט בתחנות אוטובוס ובתחנות רכבת ובשירותים של מועדונים, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO
הקמפיין תחת הסיסמא "עוזר לשמור על שיניים לבנות" מתבסס על אפקט של אור אולטרה סגול המבליט את השיניים. האפקט נוצר באמצעות תאורה חדשנית ומיוחדת המיושמת לראשונה בשילוט חוצות.
הקמפיין יעלה על 1600 מכוונים ותחנות אוטובוס, קיר בקולנוע גת , שילוט בתחנות רכבת ובשירותים של מועדונים ובתי קפה.
הקמפיין יעלה למשך חודש ועלותו כאמור, כמיליון דולר.