חברת רנואר המפעילה את רשת רנואר נשים ורשת רנואר גברים, תצא במהלך חודש ספטמבר בקמפיין פרסום רחב ,לרגל השקת קולקציית סתיו חורף 2009/10.
קמפיין הפרסום צולם בלוקיישנים ורחובות תל אביביים ועוצב ברוח מגזין אופנה אורבאני וחורפי. את הקמפיין מובילים שמונה דוגמנים, ביניהם הפרזנטורים שרי גבעתי ושי כהנא, כאשר הדגש הוא על הקבוצתיות, הדינאמיות והאינטראקציה בין כל הדוגמנים.
היקף תקציב מסע הפרסום נאמד ב– מיליון וחצי דולר ונערך באמצעות משרד הפרסום "אברהם". הקמפיין יכלול, פרסום נרחב בעיתונות ארצית ומגזינים מובילים, כ -300,000 קטלוגים שיופצו בחנויות הרשת ובפעילויות קד"מ, פרסום בקניונים ובשלטי חוצות.
רנואר ממשיכה עם המסר המלווה אותה זו העונה החמישית:Renuar- The Fashion Way ,
לדברי אריה שיבר מנהל השיווק של רנואר : "רנואר מעודכנת בכל ההשפעות והטרנדים החדשים בעולם ודואגת לשמור על מעמדה כאוטוריטה בענף האופנה בארץ ומכאן המסר Renuar- The Fashion Way . כחלק מתפקידה כמובילה ומורת דרך בעולם הטרנדים, דואגת רנואר לפתח דיאלוג מתמשך עם הצרכן בהזדמנויות מפגש שונות ובמוקדים שונים במהלך העונה כולה".