חברת שסטוביץ, ייבואנית המותג "בראון" בחרה באוגילבי אינטראקטיב לפרסום קמפיין האינטרנט של "סילק אפיל"

אוגילבי אינטראקטיב העלתה קמפיין אינטרנטי המבוסס על שיווק ויראלי המאפשר לכל גולשת להוריד למייל הפרטי שלה קופון הנחה בסך 70 ₪ בקניית אחד ממכשירי סידרת סילק אפיל החדשה מבית בראון.



לדברי קרן סטיבנסון, מנכ"לית אוגילבי אינטראקטיב, הרעיון שעמד מאחורי בחירת שיווק ויראלי הוא לאפשר לגולשת להעביר בדוא"ל את קופון ההנחה לחברתה ובכך להגדיל את החשיפה למבצע ולחזק את תחושת השיתופיות בין הגולשות, האופינית לקהל המטרה של המוצר. כבר בימים הראשונים נרשמו מעל7000 נשים שהורידו למייל את קופון ההנחה וזו רק ההתחלה.


לדברי ג'ודי קורן מנהלת תחום בראון, כבר ביום השני לעליית הקמפיין הרגשנו הדים מנקודות המכירה, אפשר הפתיעו אותנו הרבה מעל למצופה.



הקמפיין מובל תחת הסיסמא " למה ליהנות לבד?" כאשר דוגמנית העל היידי קלום פורצת למסך בבאנר (בטכנולוגיית צ'ק מייט) באתרים פורטלים מובילים כגון: וואלה, נענע, תפוז, ynet,Msn, בננות, סטארט, nrg.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)