חברת שסטוביץ משיקה מותג טיפוח חדש לצעירות בשם באלונס

חברת שסטוביץ משיקה מותג טיפוח וקוסמטיקה לצעירות, תחת השם: BALLOONS (באלונס).

BALLOONS, הינו מותג טיפוח הפונה
לצעירות בגילאי 15-30 וכולל 30 מוצרים במחיר השווה
לכל כיס.

לדברי קרן מושעי מנהלת השיווק: "מדובר במותג צעיר
ומפנק, שיככב בעיקר בפלטפורמות דיגיטליות ובמדיה החברתית, תוך התמקדות בהתחדשות
מתמדת של מוצרים
על מנת לתת מענה לטרנדים
חדשים בתחום. לדבריה: "מדובר במותג המשלב חוויה, איכות ומחיר אטרקטיבי שיונגש
לקהל הרחב".

המוצרים נמכרים במחירים נוחים: בין
10 ₪- 50 ₪ מחיר מומלץ לצרכן .

המותג ישווק ברשתות הפארם, חנויות נבחרות ובאתר האון ליין של שסטוביץ.

אולי יעניין אותך

יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)