חברת Admail, המציעה מערכת לפרסום ושיווק באמצעות הדואר האלקטרוני, צירפה 20 לקוחות חדשים

חברת Admail, המציעה מערכת חדשנית לפרסום ושיווק באמצעות הדואר האלקטרוני לקהל שבוי, הודיעה היום על חתימת חוזי התקשרות עם 20 חברות מובילות, ביניהן: החברה להגנת הטבע, אינפיניטי השקעות, ענני תקשורת, מדיטק, אחים עופר, אגם לידרים, מכון שלום הרטמן, בסס"ח, SPC, בית חולים אסותא, YNET, לפמ – לשכת הפרסום הממשלתית ,אינטרביט הדרכה, גלידת שטראוס, ספרינט מחשבים, מלונות אזורים, BWAY, מכבידנט, מבני תעשייה, קורנית דיגיטאל, שומרה חברה לביטוח, טלדן ,נמיק למבדה. היקף העסקאות נאמד בכמיליון ₪.



מערכת Admail, הנה מערכת טכנולוגית אשר הופכת את הדואר האלקטרוני למדיום שיווקי להעברת מסרים פרסומיים נבחרים של חברות וארגונים לקהל שבוי. המוצר שמציעה החברה מאפשר להעביר מסרים פנים וחוץ ארגוניים, באמצעות הדואר האלקטרוני של עובדי הארגון. הטכנולוגיה החדשה מאפשרת לחברות לצרף באנרים שיווקיים ופרסומיים יזומים באופן אוטומטי לכל מייל היוצא מן הארגון. באמצעות שרות האדמייל, חברות יכולות להעשיר את הנמענים בתכנים ומסרים שיווקיים, כגון: הצגת מוצרים חדשים, קמפיינים, זימון לכנסים, מודעות דרושים, מבצעים מיוחדים ועוד.



תומר יגאלי, מנכ"ל Admail, מסר: "חברות רבות במשק מגלות את הכוח הטמון בפרסום על גבי תיבות מייל, אשר מאפשר חשיפה מרבית של 100% לתכנים ולמסרים השיווקיים אשר החברות מעוניינות להפיץ ולקדם חוץ ארגונית ובנוסף לשימוש בפלטפורמה לתקשורת הפנים ארגונית".



יגאלי הוסיף ואמר כי כיום חברת אדמייל מחזיקה בכ- 200 לקוחות פעילים ומובילים בארץ.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)