חברת C2A Security מכניסה בינה מלאכותית יוצרת לפלטפורמת הגנת הסייבר לרכב

חברת C2A Security מכניסה בינה מלאכותית גנרטיבית לפלטפורמת ה-DevSecOps שלה

AutoSynth היא שכבת תשתית חדשנית המאפשרת להוסיף במהירות
יכולות אוטומציה חדשות מבוססות AI

 

חברת C2A Security, שפיתחה פלטפורמת DevSecOps לתעשיית הרכב עבור יצרניות, ספקיות משנה וחברות המפעילות תחנות טעינה לרכבים חשמליים, מודיעה על זינוק משמעותי ביכולות של מוצריה, עם שילוב של מערכת בינה מלאכותית גנרטיבית (GenAI) בפלטפורמת ה-EVSec שלה. כספקית הגנת הסייבר הראשונה באקוסיסטם של תעשיית המוביליטי שמציעה יכולות כאלה, פתרון AutoSynth של C2A Security הוא צעד משמעותי, שצפוי לשנות באופן מהפכני את דרך הפיתוח והאופטימיזציה של מוצרים ומערכות בתחום, לצורך שיפור האבטחה וחיסכון בעלויות ובזמן.

 

GenAI, שכבת הבינה המלאכותית המתקדמת ביותר המתבססת על מודל שפה גדול (LLM), כבר היכתה גלים בתעשיות שונות, עם פוטנציאל יוצא דופן לייעל תהליכים, להאיץ אוטומציית תוכנה ולשפר ביצועים. האימוץ המהיר של טכנולוגיה זו הוא לא פחות ממדהים – בסקר שנערך לאחרונה על ידי מקינזי, 40% מהמנהלים הבכירים אמרו שהארגונים שלהם יגדילו את ההשקעה ב-AI לאור ההתקדמות בתחום ה-GenAI, בעוד שאחד מכל ארבעה העיד על שימוש אישי בכלי GenAI (כמו ChatGPT, Midjourney ואחרים) לצורך עבודתו.

 

יכולת ה-Gen AI החדשה של C2A Security, שפותחה כבלתי-תלויה במודל שפה גדול מסוים (LLM Agnostic), יכולה לקבוע סטנדרט חדש בתעשייה. מאז אמצע שנת 2022, החברה החלה לבנות תשתית בינה מלאכותית גנרטיבית שתשתלב בפלטפורמת ה-DevSecOps שלה, בשם AutoSynth. מינוף היכולות של GenAI יאפשר למפתחים, מהנדסי אבטחה ומנהלי מוצר לייעל את תהליכי הייצור, לזהות חוסר יעילות, לבצע אוטומציה של בקרי האבטחה ולתעדף את התגובה לחולשות אבטחה.

 

"אנחנו שמחים להציג את השילוב של GenAI בפלטפורמת ה-DevSecOps שלנו, אמר רועי פרידמן, מנכ"ל C2A Security. "לא רק ששילוב זה יחזק את מפת הדרכים של המוצר ואת יכולות הגנת הפטנטים שלנו, הוא גם יאפשר לנו ליצור מוצרים חדשניים שמגדירים מחדש את הנוף התעשייתי. AutoSynth מוסיפה אוטומציה מתקדמת למחזור החיים של אבטחת המוצר, תוך יצירת שימושים נוספים רבים כדי לפתור בעיות שלפני GenAI כלל לא ידענו שהן בעיות. אני נרגש לראות את היקף האוטומציות השונות שנצליח להשיג עם AutoSynth!"

 

מיצוי הפוטנציאל שעדיין לא מומש של GenAI בתעשיית הרכב יאפשר לחברה להאיץ את מחזור החיים של תהליכי  חדשנות, לצמצם את זמן ההגעה לשוק ולשפר את אבטחת המוצרים כך שיעלו על ציפיות הלקוח. במהלך 18 החודשים הבאים, חברת המחקר גרטנר צופה שה-AI הגנרטיבי יהיה אחראי ל-10% מכל הנתונים המופקים, לעומת פחות מ-1% לפני 18 חודשים בלבד.

 

C2A Security תקיים אירוע השקה במהלך ועידת Auto-ISAC השנתית בקליפורניה, ב-17-18 באוקטובר. במהלך האירוע, C2A Security תציג מקרה שימוש ביכולת מודיעין איומים אוטומטית, המבוססת על AutoSynth בפלטפורמת ה-DevSecOps שלה, EVSec, תוך מינוף מודל השפה הגדול Llama שפותח על ידי Meta ו-Microsoft.

 

לחצו כאן כדי לקבוע מועד להדגמה.

אולי יעניין אותך

 של עולם בריאות הנפש - פלטפורמת זיגמונד - צילום יחצ (3)
Press Image
resized_pexels-photo-207580
 בוגנר מנכלית דלתא ישראל מותגים צילום שי פרנקו (6) (1)
 שניר משיקה פרויקט סיוע הכוונה ותמיכה לבעלי עסקים קטנים ובינוניים אשר עסקיהם נפגעו בעקבות הלחימה המתמשכת בעוטף
- צפריר להב (שני מימין סמנכל מכירות איימבטר עם צוות הקונסוליה הישראלית והנציגים הברזילאים

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר