חברת PRICER זוכה בפרס חדשנות קמעונאית בתערוכת יורושופ

קבוצת הדיה, החברה המובילה בישראל לפרסום ומיתוג נקודות מכירה, ביקרה בתערוכת יורושופ (Euroshop) המציגה את כל החידושים, ההמצאות והאפשרויות בתחום הסחר הקמעונאי והתערוכות. בתערוכה שנערכה בדיסלדורף שבגרמניה השתתפו 109,000 מבקרים מ-110 מדינות העוסקים במכלול התחומים הקשורים לתחום: קמעונאים, יצרנים, מעצבים ומפרסמים, כדי לראות מה התחדש ולנסות לזהות את "הדבר הבא" וכדי להתעדכן בכל ההתפתחויות האחרונות בתחום.


במסגרת התערוכה חולקו פרסים לחברות מצטיינות, ביניהן חברת PRICER. החברה זכתה במקום הראשון בפרס היוקרתי Reta Europ על חדשנות טכנולוגית קמעונאית עבור שילוב תגי המחיר של PRICER בכל רשת Media Market , ויצירת מוצר פורץ דרך עבור הרשתות הקמעונאיות ועבור הקונה בחנות. המוצר של PRICER סורק בכל זמן נתון את מחירי המוצרים שבחנות ויוצר השוואה בין המחירים שבחנות לחנות האינטרנטית. כך נוצרת רמת מחירים תחרותיים שלא הייתה קיימת עד כה.


אולי יעניין אותך

ביחד בשבילך (1)
יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

PHOTO-2025-12-04-10-56-41
שעת ה- Vibe Code _ באדיבות וויקס
1162053_BKGD_0722