חברת "און-ליין" ומעצב השיער שוקי זיקרי מעלים קמפיין למחליק הקרמי "שוקי זיקרי by בייביליס פריז"

חברת "און-ליין", יבואנית מוצרי "בייביליס פריז" ומעצב השיער שוקי זיקרי, יוצאים בקמפיין חדש אשר ילווה בפעילות קד"מ עם רשת המספרות המובילה בבעלות שוקי זיקרי למחליק השיער הקרמי .



הקמפיין יעלה ביום ראשון ה-20 לנובמבר, בערוצי הטלוויזיה המסחריים ויכלול גם מודעות בעיתונות ופעילות בנקודות המכירה, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון ₪ . את הקמפיין תוביל הדוגמנית המתולתלת עמית עציוני ששיערה הוחלק באמצעות המכשיר לטובת הקמפיין. הסלוגן שילווה את הקמפיין הוא: "THE POWER OF CHANGE".



בנוסף לקמפיין הפרסום תיערך פעילות קד"מ במסגרתו רוכשות מחליק השיער הקרמי ייהנו מהטבה מיוחדת – כל מי שתרכוש את מחליק השיער של "שוקי זיקרי ובייביליס", תקבל הדרכה אישית ועיצוב שיער באחת ממספרות רשת "שוקי זיקרי" ברחבי הארץ.

אולי יעניין אותך

16790logo

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)