חברת "מעדנות", המובילה בשוק המאפים הקפואים, מרחיבה את היצע מוצריה ומשיקה, לראשונה ברשתות השיווק בישראל, סדרת פשטידות משפחתיות ומיני פשטידות, עם מגוון ירקות מובחרים.
מחקרי שוק רבים שערכה מעדנות הצביעו על צורך עז במוצר אשר בדומה לבורקס יוגש חם מהתנור הביתי, יהיה טעים ופיקנטי אך יחד עם זאת ייתן מענה למגמה חדשה צריכת המוצרים הבריאים.
מעדנות מצאה בתהליך מחקרי מקיף כי בעייני הצרכן הישראלי המוצר האולטימטיבי אשר עונה לכל הדרישות הנ"ל הוא פשטידה המכילה כמות גדולה של ירקות ואינה מכילה בצק כלל. המוצר יהווה פיתרון ללקוחות המחפשים ארוחה קלה, מהירה ובריאה.
השלמת פרויקט הרחבת המפעל אפשרה למעדנות לממש את תוכניותיה, ולנצל את ההזדמנות השיווקית שביצירת קטגוריית מוצרים חדשה: הפשטידות הקפואות.
במעדנות , לא מכחישים כי זו היא רק הסנונית הראשונה, וכי הרחבת המפעל הסירה מגבלות תפעוליות והיא תאפשר למעדנות לממש הזדמנויות נוספות שנבחנו בעבר ונמצאות בשלבי פיתוח מתקדמים , זאת הן ע"י כניסה לקטגוריות מוצרים חדשות והן ע"י כניסה לקטגוריות קיימות סינרגטיות , אשר החברה אינה פעילה בהן כיום .
פשטידות מעדנות הינן מוצר איכותי המיועד לכל המשפחה, לבני כל הגילים, פתרון קל ונוח, טעים ומהיר לארוחה משביעה, חמה ומזינה, פתרון מעולה לאירוח. הפשטידות עשירות בירקות (60%) ובמילוי גבינות, ללא בצק וללא קמח. רק 15 דקות בתנור או חימום מהיר ביותר במיקרוגל, מבטיחות פשטידה חמה, טעימה ועשירה בירקות.
מעדנות תשיק בשלב ראשון שתי סדרות של פשטידות- סדרת מיני וסדרת משפחתיות, במבחר ירקות: תרד, ברוקולי, תירס, בצל, בטטה, פטריות ומיקס (בצל, תירס, בטטה, פטריות).
הירקות נבחרו בעקבות סקרי דעת קהל וסדרה של מבחני טעימה, ופותחו בתהליך מתקדם לשמירה מירבית על הטעם והטריות. מדובר במוצר מנצח, פרי עבודת פיתוח והתאמה של טכנולוגיות חדשניות, שזכה לשבחים רבים ולציונים גבוהים במבחני טעימה, אשר ישווק במחיר הוגן. עלות המהלך, לרבות שלבי המיתוג, ההחדרה לשוק והקמפיין הפרסומי, מוערכת בלא פחות מ- 8 מיליון ₪.
את ההשקה ילווה קמפיין פרסומות טלוויזיה רחב היקף בערוצים 2 ו-10, בו יככב המוצר עצמו. בסרט הפרסומת יככבו ירקות ויוצגו מרכיבי הפשטידות ותהליך הכנתן. בנוסף יערכו טעימות ברשתות השיווק ובחנויות, ופעילות קד"מ שתעודד התנסות ראשונה במוצר.
לדברי יעקב יערי, מנכ"ל סנפרוסט מעדנות: "חברת מעדנות, כמובילה בתחום המאפים הקפואים בישראל, גאה להוביל את החדשנות בענף ולהשיק קטגוריה חדשה של סדרת פשטידות קפואות. לאחר תקופה ארוכה של פיתוח, השגנו מוצר שעל פי מבחני טעימה חיצוניים – ערב מאוד לחיכם של הטועמים."
כרמית לזר, מנהלת שיווק מעדנות: "פיתוחה של סדרת הפשטידות שנותנת מענה למשפחה וגם ליחידים, נבע מצורך אמיתי שאיתרנו בקרב האוכלוסייה. פשטידות הן מאכל מאוד פופולארי בישראל. כ-82% מהצרכנים הישראלים צורכים פשטידות. אנו מציעים פתרון קל, טעים, בריא ומהיר לאחד המאכלים האהודים בלאו הכי על הקהל הישראלי".