חברת "נאופלם" יוצאת בקמפיין להדגשת יתרונות הבריאות של מוצרי המותג

חברת "נאופלם" יוצאת בקמפיין פרסום ארצי בהיקף של מליון ₪, הכולל פרסום על גבי אוטובוסים, מודעות בעתונות ושילוט הכוונה אזורי.



הקמפיין החדש מדגיש את יתרונות הבריאות של מוצרי המותג, שהינו היחידי בעל תו הבריאות של "האגודה לבריאות הציבור" וימשך עד אמצע ספטמבר 2010



חברת "נאופלם", כלים לחיים בריאים, מעלה בימים אלו קמפיין פרסומי ארצי, באמצעות משרד "קונטקט", בהיקף השקעה של מליון ₪. הקמפיין החדש מתבסס על הדגשת ערכי הבריאות של המותג, שהינו היחידי הנהנה מתו הבריאות של "האגודה לבריאות הציבור", שבדקה את מוצרי המותג ואישרה כי הינם בריאים ועשויים 100% מחומרים טבעיים שאינם פוגעים בסביבה.



במסגרת הקמפיין החדש כ- 1,000 אוטובוסים של חברת "אגד" בכל רחבי הארץ, יפרסמו את המותג לצד 1,000 מכוונים בתחנות האוטובוסים שיכוונו את קהל הלקוחות ישירות לחנות הקרובה בה ניתן למצוא את מוצרי החברה. הקמפיין כולל את מדית הטלוויזיה (ערוץ 2 וערוץ 10 ) והעיתונות הכתובה.



יש לציין כי נכון להיום מחזיקה חברת "נאופלם" ישראל כ- 30% מנתח שוק כלי הבישול בישראל .

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)