חברת "פרימור" מעלה קמפיין פרסום חורפי

חברת "גניר" יצרנית המיצים והנקטרים במותג "פרימור", תעלה בקמפיין פרסום חורפי, במרכזו סדרת המיצים הסחוטים מתוצרתה, תפוזים ורימונים. הקמפיין החדש, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA, יכלול סרטוני חסות בטלוויזיה, שלטי חוצות ופעילות דיגיטל בהיקף כספי של למעלה מ .52 מיליון ₪,



מיץ התפוזים ומיץ הרימונים של "פרימור", נחשבים כיום למיצים המובילים והפופולאריים ביותר של החברה. המיצים, סחוטים וטבעיים, עשויים מ-100% מיץ, ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר נמכרים בבקבוקים 400 מ"ל,1 ליטר, 2ליטר. פרימור ממשיכה לשמור על הסלוגן המוכר המלווה אותה בשנים האחרונות "זה לא אנחנו זה התפוזים".



לדברי שרונה ויינטרוב, מנהלת שיווק מוצרים קמעונאיים "פרימור", "אנו ממשיכים במסורת ארוכת שנים השמה את הפירות במרכז העשייה שלנו, תוך דגש על הטבעיות והטעם של מיצי המותג. מיצי התפוזים והרימונים של פרימור הנם המיצים הסחוטים הטבעיים הנמכרים ביותר בישראל ואנו שמחים לשמור על הובלת הקטגוריה בעקביות שנה אחרי שנה".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)