חברת "קרט", יבואנית המותג "קנון" בישראל, יוצאת במסע פרסום משותף עם "סקאל דיוטי פרי", בהשקעה של כחצי מיליון ₪.
הקמפיין, שנערך באמצעות משרד הפרסום "אדלר חומסקי & ורשבסקי", יכלול: שילוט חוצות בפריסה ארצית, שילוט בדיוטי פרי בנתב"ג ומסע קד"מ נרחב בחנות סקאל בדיוטי פרי.
במסגרת הקמפיין, תפרסם "קרט" את ההצעה החדשה של הניתנת לרכישה בחנות החשמל והאלקטרוניקה ב"סקאל דיוטי פרי". ההצעה כוללת שני מוצרי יוקרה, במחירים אטרקטיביים.
בנוסף, יכלול השת"פ מגוון שירותים והטבות, המעניקים "ערך מוסף" ללקוח, עבור לקוחות "סקאל דיוטי פרי".