חברת "שמן מרוקאי" יוצאת בקמפיין חסויות טלוויזיוני ואינטרנטי

חברת שמן מרוקאי, עולה בימים אלו בקמפיין חסויות טלוויזיוני ואינטרנטי חדש בערוץ 24 ובאתר MAKO, אשר ירוץ למשך כל חודש אוגוסט.


"שמן מרוקאי" יוצאת עם קמפיין חסויות זה, לקידום מוצרי טיפוח השיער שלה. עלות ההשקעה כ- 150,000 ₪.



לדברי רויטל חדד מנהלת השיווק של החברה : "החלטנו לעלות עם קמפיין חסויות לאורך חודש אוגוסט, החודש החם של השנה, היות והמוצרים שלנו מותאמים לאקלים הים תיכוני, הם מגנים על השיער במיוחד בחודשי הקיץ כשהלחות גבוהה, וגם מפני הים והבריכה. פנינו לשני הערוצים, ערוץ המוסיקה הישראלי ואתר MAKO , בפנייה ממוקדת, לקהל יעד התואם בהשקפתו ואופיו את קהל היעד אליו אנו פונים ".

אולי יעניין אותך

15528pica6

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)