חברת " קוסמו פארם" בקמפיין חדש לקהל הצעיר

חברת קוסמו פארם, בשיתוף עם חברת לעומק התודעה המתמחה בפרסום ושיווק לצעירים, מעלה קמפיין של סדרת ג'ל הגילוח לגברים Crema Men.



הקמפיין לג'ל גילוח, Looking Good יעלה בכ- 75 חדרי כושר בפריסה ארצית, מקום בו בחורים צעירים מרבים לבלות בשעות הפנאי שלהם ובכך ממקדת את יכולת החשיפה למוצר בצורה ישירה וטובה יותר.



שטחי פרסום אלו הנמצאים במקומות בילוי של הקהל הצעיר, מאפיינים את הרגלי הצריכה שלו ובכך יוצרים קשר ישיר עם קהל היעד הממוקד למבצע.



היקף הקמפיין – פחות מ- 50,000$.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)