חב' "כרמית" יוצאת במהלך אסטרטגי במסגרתו משיקה סדרת מוצרי "שוקולד לאפיה"

חב' "כרמית" ממתקים יוצאת במהלך אסטרטגי במסגרתו משיקה סדרת מוצרי "שוקולד לאפייה" תחת מותג חדש בהיקף השקעה של 50 אלף שקל.



סדרת השוקולד לאפיה החדשה תשווק תחת מותג חדש בשם "כרמית שף" שיתווסף למותגים הנוספים של מותג "כרמית" וכוללים את מותג אגו ומותג חופשי.



המותג "כרמית שף" כולל פיתוח תקשורת חזותית חדשה בקטגורייה בכלל ועיצוב חדש מרענן ועדכני במותג "כרמית שף" בפרט, כאשר הצבע הדומינני הוא צהוב ואילו הצבעים המבדלים בין המוצרים השונים הם סגול תכלת ובורדו ומשדרים שמחת חיים אופטימיות התלהבות ויצירתיות. העיצוב החדש יושם באריזות המוצרים ועליהם מוטבע לוגו חדש המורכב מלוגו של כרמית ואיור של שף המשתנה בצבעו בכל פעם בהתאם למוצר.



רועי רותם סמנכ"ל השיווק בכרמית מסר: "כרמית " זיהתה פוטנציאל משמעותי בקטגורייה זו שאינה מנוצלת כראוי ואינה מציגה שום חידושים ושינויים בעשור האחרון לדבריו: לראשונה "בקטגורייה מוצרי השוקולד לאפייה מוצע לצרכן ערך מוסף אמיתי ומבודל מלבד הערכים הפונקצונאליים כמו טעם ואיכות, מוצע לצרכן ערכים אמצוינאלים כמו מגוון טעמים, חווית בישול מהנה, וכדומה.


אולי יעניין אותך

דורון אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פרקט למקלחת
ניר צוק
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי