גיא רזניק, מנכ"ל חברת "דיירקט ליין", רשת הפצה, דיוור ישיר ושירותי דואר בפריסה ארצית, מציין שערב ראש השנה, חל גידול של כ – 30% לעומת שנה שעברה, במבצעי DOOR TO DOOR, בעיקר בתחום הרשתות קמעונאיות מובילות. כמו כן, בולטת מגמה של מעבר משימוש באינסרט בעיתון לפעילות מ"דלת לדלת". להערכתו, בתקופה זו תפיץ החברה כ – 2 מיליון קטלוגים וכ – 2 מיליון עיתונים למיניהם.
רזניק מסביר: "רשתות קמעונאיות מובילות שנערכות לקראת תקופת שיא בצריכה בחגים, החליטו לעבור השנה לשימוש בדיוור DOOR TO DOOR במקום להשתמש באינסרטים בעיתונים לקידום מבצעי מכירות, כיוון שנוכחו באפקטיביות המכירתית של המדיה לעומת מדיות אחרות מבחינת עלות – תועלת".
רזניק מוסיף כי החברות גילו את היתרונות הגלומים בפעילות DOOR TO DOOR לעומת חלוקת אינסרט בעיתון. בין היתרונות: אפשרות למיקוד ופילוח לפי קהלי מטרה (אינסרט לא מחולק לפי פילוח כלשהו), גמישות במשקל ובפורמט, אין החזרות, ויסות החלוקה לפי מועדים שונים (לעומת אינסרט אותו כולם מקבלים באותו יום) שמאפשרת ללקוח להיערך באופן מדורג לפעילות ועוד.
בין הלקוחות הבולטים שעברו השנה למדיה הזו נמצאים בעיקר רשתות המזון, קניונים ועוד ביניהם: רשת design ID, קניון שבעת הכוכבים, קואופ ישראל, שופרסל, הריבוע הכחול, חלוקה במגזר החרדי לבזק, אוסם (באמצעות פרסום אפיקים) ועוד.