חוגלה קימברלי בקמפיין טלוויזיה לדור החדש של "טיטולים פרימיום"

חוגלה קימברלי משיקה בימים אלה חיתול משודרג תחת המותג "טיטולים פרימיום", במראה חדש וייחודי.



ממחקרים שערכה החברה עולה כי "טיטולים פרימיום" הינו מותג החיתולים המועדף דווקא בקרב אמהות מנוסות (אמהות לילד שני ומעלה) ולכן גם הפניה התקשורתית החדשה תהיה מכוונת לקהל זה.



הקמפיין מציג סרטי אנימציה קצרים המתארים בצורה קלילה סיטואציות של הורות, והשינוי בתפיסה בין ילד ראשון לשני. אמהות לילד שני, מתוך רצון לתת לילד שלהן את הטוב ביותר, לצד חלוקת משאבים של זמן וכסף, מתמקדות במה שחשוב באמת. בכך מעביר הקמפיין את המסר העיקרי של "טיטולים": אמהות מנוסות מתמקדות בעיקר, ביכולת הספיגה של החיתול, ולכן הן בוחרות בטיטולים פרימיום. קולו של השחקן דודו זר מלווה את הסיפורים.



הקמפיין, שנעשה באמצעות משרד הפרסום מק'קאן אריקסון, יעלה הערב בטלוויזיה בערוצים 2, 10 ו 24 למשך כשלושה שבועות. במקביל מתוכנן קמפיין פרינט בעיתונות נשים ומשפחה.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל