ניקול מעלה פעילות "יוצאים מהכלים" באתר אינטראקטיבי לקראת חג הפסח, המאפשר לגולשים לשלוח סרטונים שצילמו עם סיטואציות משעשעות מחיי הזוגיות במטבח ולהשתתף בתחרות שהפרס שלה הוא מטבח חדש ממטבחי סמל.
מהחברה נמסר כי שלושת הסרטונים הטובים יועלו לאירוע גמר אשר ישודר בתכנית "מומחים עם סגנון" בטלוויזיה.
עוד נמסר כי התחרות תקודם גם בשטח בשבעה קניונים ברחבי הארץ: גרנד קניון, חולון, עזריאלי, הוד השרון, מלחה, הנגב ואיילון – שם המבקרים יוכלו לשחק משחק אינטראקטיבי נושא פרסים ולהצטלם לתחרות "יוצאים מהכלים". התחרות תימשך עד סוף מרץ.
במקביל, משקיעה החברה חצי מליון ₪ בפרסום לקראת חג הפסח למותג ניקול ומעלה קמפיין באמצעות משרד פרסום גיתם BBDO תחת הססמא: "ניקול – במטבח זה הכל!".