חוגלה קימברלי מעלה קמפיין טלוויזיה להשקת מהדורת חג של לילי לבנדר

חוגלה קימברלי מעלה קמפיין טלוויזיה להשקת מהדורת חג של לילי לבנדר בהשקעה מדווחת של כמיליון ₪ באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO






מהלך זה מתווסף לשורה של מהלכים שיווקים חדשנים שהוביל המותג בשנה האחרונה בהם, השקת לילי אלוורה, מהדורת חורף, השקת לילי וניל ועוד, אשר סייעו לו לתפוס נתח שוק של כ – 30% (כספי, נילסן) בשנת 2006.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)