חידוש: צופים בעלי ממיר דיגיטלי יוכלו להקליד בפרסומת כתובת אי מייל ולהמשיך את הקשר באינטרנט

מיזוג פלטפורמות בחברת EMTV: לראשונה בישראל יוצרת EMTV קשר ישיר ומיידי בין הטלוויזיה הדיגיטלית באמצעות הפרסומות המורחבות, לבין האינטרנט. החברה פיתחה יישום באמצעותו יוכלו צופים בעלי ממיר דיגיטלי, להיכנס לתוך הפרסומת האינטרקאטיבית בטלוויזיה, להקליד את כתובת המייל שלהם ולקבל תכנים נוספים ישירות למייל וכן, למלא שאלונים מפורטים יותר ולקבל מידע נוסף אשר יהיה זמין להם בכל זמן שיבחרו. התכנים יוכלו לכלול קטלוגים, שוברי קנייה, מוצרי התנסות, שאלוני עמדות עם תמריצים ככלי מחקרי, מידע ועוד.



לדברי שמעון כהן, סמנכ"ל חברת EMTV, "היכולת למזג את הפלטפורמות הדיגיטליות, יכולה להביא לערך מוסף, הן עבור המפרסם והן עבור הלקוח. הרעיון הוא להתחיל עם הלקוח קשר במקום שבו הוא נמצא באותו הזמן, ולהמשיך את הקשר במקום שנוח לו ואותו הוא בוחר להמשך הקשר. בצורה זו מנוצלת החשיפה הרחבה של הטלוויזיה להתחלת הקשר, נוצר מכנה משותף אינטרנטי עם הצופה על מסך הטלוויזיה ונשלח אליו לינק להמשך הקשר והדיאלוג", דברי כהן.


בחברת EMTV שוקדים בימים אלה על פיתוח מודל להרחבה נוספת של הפלטפורמות הדיגיטליות, אשר יחבר בין הטלוויזיה הדיגיטלית לעולם הסלולר.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)