רשת H&O תעלה מחר בקמפיין טלביזיה למשך 5 ימים, במסגרתו מוצעים כל המעילים ב-30% הנחה. המבצע כולל את כל סוגי המעילים של כלל המותגים המוצעים ברשת לנשים, גברים, ילדים ותינוקות.
עלות ההשקעה בקמפיין נאמדת במיליון ₪. הקמפיין הינו חלק ממערך קמפיינים הומוריסטיים של H&O לעונת החורף הקרובה, במסגרתם תציע מבצעים שונים לכל המשפחה אשר יוצגו בסיטואציות ייחודיות כאשר כולם יתרחשו במעלית.
את הקמפיין נבחר להוביל הקומיקאי שגיב פרידמן, אשר יוביל לראשונה קמפיין של הרשת. פרידמן ישחק בסרטון בסיטואציה מביכה והומוריסטית שתוך מעלית, שהייתה יכולה להימנע אילו לבש מעיל.
הקמפיין ישודר במשך חמישה ימים ולסוף שבוע אחד בלבד בין הימים רביעי עד ראשון ה-16.11 עד ה-20.11. במסגרת המבצע יוצעו כל מותגי המעילים המשווקים ברשת ובהם מעילי ספורט, מעילים אופנתיים, מעילי עור, מעילי ניילון, מעילי בד ועוד.
משרד הפרסום הינו 'גלר נסיס'. מנהל קריאייטיב: רוני שניידר, ארט: שירי מן, מפיקה: איריס ישראלי, מנהלת לקוחות: אורלי ראובני, תקציבאית: קרן בצלאלי.