חנות הארי פוטר בעזריאלי שרונה

קבוצת עזריאלי יחד עם חברת LDI, המייצגת את Warner Bros. Discovery בישראל, השיקו חנות פופ אפ בהשראת עולם הקוסמים של "הארי פוטר" בתל אביב.

החנות של הארי פוטר נפתחה הבוקר (א'), בעזריאלי שרונה, בשיתוף פעולה עם חברת "Geeks", ייבואנית ומפיצה רשמית של מוצרי הארי פוטר בישראל.

הבוקר (א'), נפתחה החנות הראשונה של הארי פוטר בישראל, בעזריאלי שרונה. החנות מספקת הזדמנות קסומה לחוות את "עולם הקוסמים"- קונספט החנויות האהוב ביותר על מעריצי הארי פוטר.

החנות הנפרסת על שטח של 280 מ"ר מציעה מגוון רחב של מוצרים מורשים רשמיים בהשראת עולם הקוסמים של הארי פוטר, אשר חלקם יימכרו לראשונה בישראל. בחנות ניתן למצוא צעצועים, פריטי אספנות אקסקלוסיביים, מוצרי פופ ומתנות, ביגוד, ממתקים, ומוצרים לבית.

המבקרים בעזריאלי שרונה יוכלו לחגוג את העולם הקסום באמצעות מגוון עמדות צילום בהשראת הארי פוטר והדגמות מוצרים בתוך החנות. המבקרים יוכלו לבחור את השרביטים שלהם, לגלות את בית הספר אליו הם משתייכים באמצעות מצנפת המיון, לנסות את גלימת ההיעלמות, להצטלם על מטאטא מרחף או עם עגלה ברציף תשע ושלושת רבעי.

 

אילן ג'רבי, מנכ"ל עזריאלי שרונה: "אנחנו גאים ונרגשים לארח לראשונה את חנות הפופ אפ של הארי פוטר שכבשה מדינות רבות ברחבי העולם. החנות מהווה עוד חלק בפסיפס הייחודי שנבנה בעזריאלי שרונה כמרכז המציע צרכנות ייחודית, של חנויות בלעדיות, תמהיל פורץ דרך, מודלים היברידיים של קמעונאות, קולקציות בלעדיות ומתחלפות והתאמה פרסונלית לצד חוויות קולינריות מובילות ופעילויות wellness בלעדיות ומגוונות. החנות מביאה עימה את כל הטרנדים החדשים והפעילויות האהובות שיש לעולם הקסמים של הארי פוטר להציע ואנחנו מזמינים את כולם להגיע לקחת חלק בחוויה המיוחדת הזו."

 


לדברי יוסי פוקס, מנכ"ל ובעלי LDI, סוכנות ייצוג המותגים הבינלאומיים הגדולה בישראל אשר מייצגת את חברת Warner Bros Discovery: "לאחר חודשים רבים של עבודה עם נציגי המותג ותוך ליווי הצוות של ג׳יי. קיי רולינג בלונדון, אנו מברכים על השקת חנות הפופ אפ הרשמית בעזריאלי שרונה אשר מצטרפת למגמה העולמית של השקת חנויות הארי פוטר בכל העולם המשקפות את חוזק המותג  קרוב ל-25 שנה."

 

החנות פתוחה לקהל הרחב בימים א'-ה' מהשעה 10:00 עד 22:00.

 

אודות עולם הקוסמים של האחים וורנר 

 

בשנים שחלפו מאז שהארי פוטר הגיע מתחנת קינגס קרוס לרציף תשע ושלושה רבעים, הרפתקאותיו המדהימות הותירו חותם ייחודי ומתמשך על התרבות הפופולרית המבוססת על הסיפורים המקוריים של ג'יי.קיי. רולינג. שמונת הסרטים שוברי הקופות של הארי פוטר הקימו את הסיפורים הקסומים לחיים וכיום, עולם הקוסמים מוכר כאחד המותגים האהובים ביותר בעולם.

 

המותג מייצג יקום עצום אשר כולל בנוסף שלושה סרטי קולנוע של "חיות הפלא", המחזה עטור הפרסים "הארי פוטר והילד המקולל", משחקי ווידאו וסלולר מבית Portkey Games, מוצרי צריכה חדשניים, אטרקציות חוויתיות מלהיבות (כולל ארבעה מתחמים בפארקי שעשועים ברחבי העולם) ותערוכות מרתקות

 

הפורטפוליו המתרחב של חוויות עולם הקוסמים בבעלות וורנר כולל גם את חנות הדגל האיקונית "Harry Potter" בניו יורק, “Warner Bros. Studio Tour – The Making of Harry Potter” בלונדון, “Warner Bros. Studio Tour” בטוקיו וחנויות פופ אפ נוספות ברחבי העולם

 

עולם הקוסמים ממשיך להתפתח כדי לספק למעריצי הארי פוטר דרכים חדשות ומרגשות לחוות אותו. עבור קהילת המעריצים העולמית, ולמען הדורות הבאים, הוא מקבל את כולם בברכה לחקור ולגלות את הקסם בעצמם.

 

אודות  Warner Bros. Discvoery Global Consumer Products 

Warner Bros. Discovery Global Consumer Products (WBDGCP) הם רק חלק ממיזוג הענק של חברות האחים וורנר ודיסקברי, אשר מרחיבים את הפורטפוליו החזק של החברה במותגי בידור וזיכיונות עבור מיליוני מעריצים מסביב לעולם

 

החברת משתפת פעולה עם זכיינים עטורי פרסים מהשורה הראשונה בעולם בכל קטגוריות מוצרי הצריכה במותגים הגדולים ביותר של אולפני הסרטים, הטלוויזיה, האנימציה והמשחקים של:Warner Bros, HBO, DC COMICS, Cartoon Network, HGTV, Eurosport, Adult Swim ועוד

 

כיום WBDGCP הוא אחד מארגוני הזיכיונות והמרצ'נדייז המובילים בעולם, וזאת בזכות תכניות גלובליות חדשניות, יוזמות קמעונאיות ושותפויות קידום מכירות.  

 

אודות חברת Geeks

בשנים האחרונות, Geeks הפכה להיות הייבואנית והמפיצה הבלעדית של חברתABYSSE CORP  בישראל, החברה המובילה באירופה בייצור מוצרי צריכה של מותגי תרבות פופ מורשים מעולמות הטלוויזיה והקולנוע, אנימה/מנגה, קומיקס, משחקי וידאו ומוזיקה, ביניהם: Harry Potter, WB, Pokémon, Naruto, One Piece, Dragon Ball Z ועוד.

את המגוון הרחב של המוצרים אותם משווקת Geeks; מוצרי אספנות, פופ, מתנות ועוד, תוכלו למצוא ברשת הפנינג וחנויות הפרימיום המתמחות

 

אודות עזריאלי שרונה 

עזריאלי שרונה הוא מרכז הקמעונאות החדשנישל קבוצת עזריאלי, חברת הנדל"ן הגדולה בישראל. המרכז מציע חווית קניות ותרבות ייחודיות, ומכיל בתוכו מגוון חנויות מובילות וחדשניות ביניהן:Nike, Terminal X Space, All Saints, L’Occitane en Provence store&spa , ,Converse  SOHO ושופרא.

 

אודות LDI 

LDI הינה הסוכנות הגדולה ביותר בישראל אשר מייצגת את ענקי המדיה וחברות הלייף סטייל של המותגים הנחשקים והאהובים ביותר בעולם ביניהם: Warner Bros discovery, Mattel, Netflix, Sanrio, MGM, The Smurfs, The champion league, Bands and musical artists ועוד.

כבר למעלה מ-25 שנה, הסוכנות מעניקה זיכיונות למסחור ושיווק, שירותי תוכן ופתרונות מיתוג, קידום מכירות ללקוחות בכל התחומים: חברות אופנה, טקסטיל לבית, מוצרי מזון וטואלטיקה, תקשורת, סלולר ופרסום ועוד.

אולי יעניין אותך

 של עולם בריאות הנפש - פלטפורמת זיגמונד - צילום יחצ (3)
Press Image
resized_pexels-photo-207580
 בוגנר מנכלית דלתא ישראל מותגים צילום שי פרנקו (6) (1)
 שניר משיקה פרויקט סיוע הכוונה ותמיכה לבעלי עסקים קטנים ובינוניים אשר עסקיהם נפגעו בעקבות הלחימה המתמשכת בעוטף
- צפריר להב (שני מימין סמנכל מכירות איימבטר עם צוות הקונסוליה הישראלית והנציגים הברזילאים

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר