חצי עבודה: קמפיין חדש של ליסטרין

הקמפיין תחת הסלוגן "אל תעשו חצי עבודה" יעלה בערוצי הטלוויזיה, הרדיו והאינטרנט עם תמונות של אנשים מתחומים שונים, שעשו את


עבודתם רק למחצה. כך לדוגמא, יופיע גבר שגילח רק צד אחד מהזקן או אישה ששמה מסיכה רק בחצי מהפנים.



הרעיון לקמפיין נולד בעקבות מחקרים רבים שנעשו בחברת ג'ונסון & ג'ונסון®על שטיפות פה ליסטרין, שהראו שצחצוח השיניים בלבד עושה רק חלק מהעבודה ואינו מספיק לשמירה על היגיינת הפה לאורך היום. מעבר לכך, כיוון שהשיניים מהוות רק כרבעמחלל הפה, חשוב להוסיף שטיפת פה כדי להשלים את המענה לכל חלל הפה ולנקות כמעט 100%.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)