טוויטר הכריזה על כלי תכנון פרסום

טוויטר חזרה להשתתף בפסטיבל הפרסום הבינלאומי קאן ליונס (Cannes Lions), המתקיים השבוע בצרפת, והכריזה במהלכו על כלים ופיצ'רים חדשים.


בהמשך להודעה האחרונה של טוויטר על Product Drops, החברה מעדכנת על שיתוף פעולה עם שופיפיי שיאפשר לחנויות מקוונות הפועלות דרך שופיפיי בארה"ב דרך מהירה וקלה להשתמש בטוויטר כדי להניע את הלקוחות שלהם לרכישה. טוויטר פיתחה אפליקציית ערוץ מכירות שתהיה זמינה לכל החנויות המקוונות הפועלות בשופיפיי בארה"ב דרך חנות האפליקציות של שופיפיי. ערוץ המכירות יאפשר לחנויות מקוונות להתחבר למנהל המכירות של טוויטר (Twitter Shopping Manager), שם הם יוכלו לנהל את יכולות החנות המקוונת כדי שיעזרו להם להציג את כל המוצרים שלהם ללקוחות בטוויטר ולהניע אותם למקום בו הם יוכלו לבצע רכישה. פרטים נוספים בבלוג.


טנוסף טוויטר הכריזה על כלי חדש בשם מתכנן הקמפיינים (Campaign Planner), שנועד להקל עוד יותר על שותפי הפרסום שלה לבצע השקעות מדיה מושכלות יותר בטוויטר. כלי ה-Campaign Planner מאפשר למפרסמים לקבל תחזיות משוערות בנוגע להצלחת הקמפיינים שלהם עוד לפני שהם משיקים את קמפיין הפרסום. עם Campaign Planner, משווקים יכולים לחזות, לתקצב, לנסח ולעצב קמפיינים כשהם מבינים טוב יותר את ההיקף והעלות הנדרשת כדי להגיע לקהל היעד כחלק מהליך התכנון שלהם. תוכלו לקרוא עוד על כך בבלוג של טוויטר.

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר