רשת הצעצועים טויס אר אס מעלה קמפיין חנוכה ארצי, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, בהשקעה של 2 מיליון ₪. הקמפיין כולל הפצת קטלוג, קמפיין טלוויזיה, אינטרנט ועיתונות.
הקמפיין יכלול קטלוג מתנות ענק בן 32 עמודים וקמפיין טלוויזיה תחת הסיסמא – "כל הכסף בחזרה". הקטלוג יופץ ויתורגם ויופץ גם בערבית וברוסית. קטלוג המתנות החדש יציע מתנות לחג לכל המשפחה ולכל כיס.
על פי נתוני רשת טויס אר אס בחנוכה יש גידול של למעלה מ- 30% במכירות בהשוואה
לחודשים רגילים. לדברי ענת נתיב, מנהלת השיווק של טויס אר אס "חג חנוכה, כמו גם כריסמס ועיד אל אדחא, הם החגים של הילדים ואנו מקפידים להציע פריטים חדשים ובלעדיים בכל
הקטגוריות".
טויס אר אס נמצאת בבעלות משפחת פישמן וקופלר ומועסקים בה למעלה מ- 600 עובדים.
הרשת חולשת על כ30% משוק הצעצועים והפנאי בארץ, שמגלגל מעל ל 650 מיליון ₪.